Skravletråd AUGUST!

Hehe får gjøre det. Strikke mellom steking da [emoji14]
Bare til familieselskap i denne omgang og da ikke så mange som skal ha tror jeg.

To brett. 15 på hver. Litt større enn til barneselskap, to pakker kjøttdeig
Står i ovnen

http://vibbedille.blogspot.no/2016/04/snlv-flere-nydelige-norske.html?m=1

Her om du trykker nederst kommer du til mange snøløv. Deriblant kjolen.

Men enkeltoppskrifter da
Irriterende dyrt med 45-50 kr pr oppskrift når det egentlig bare er små variasjoner av det samme.

Jeg klarer nok å lage kjole av oppskriften på genser, bare lage den videre nede og felle litt innover til størrelsen på genser øverst.

Får se hva jeg finner på.

Lillemor fikk jo eksem av ull i fjor så avventende hva jeg skal strikke i slags garn... Har dress både til denne og neste vinter etter de store...

Irriterende dyrt med 45-50 kr pr oppskrift når det egentlig bare er små variasjoner av det samme.

Jeg klarer nok å lage kjole av oppskriften på genser, bare lage den videre nede og felle litt innover til størrelsen på genser øverst.

Får se hva jeg finner på.

Lillemor fikk jo eksem av ull i fjor så avventende hva jeg skal strikke i slags garn... Har dress både til denne og neste vinter etter de store...

Jeg lagde kjole uten oppskrift. Kombinerte snøløvgenser og barndomskjolen. Ble veldig fornøyd med den:) hva med å prøve pickles bamboo?

Jeg lagde kjole uten oppskrift. Kombinerte snøløvgenser og barndomskjolen. Ble veldig fornøyd med den:) hva med å prøve pickles bamboo?
Bambus er under vurdering ja.

Og tipper jeg skal klare å strikke kjole uten oppskrift.

Men først genser til førsteklassingen

Og så kjekkasgenser til storebror.

Så får vi se om jeg skal strikke kjole til henne. Eller hvor langt utpå vinteren vi er kommet da ;-)

a07e96f86ba8e9b5e7c2eeb93a88bb89.jpg

Strikket denne i våres:) men du er flink!
Den var helt skjønn.

Er det samme som Spyro holder på med? Hvilken oppskrift er det?

Hei jenter [emoji4] Hvordan er ståa?
Pizzaboller til lørdag bakt (skal fryses ja)

60 års dag i morgen planlagt i forhold til gave og logistikk.

Så nå strikker jeg mens mannen ligger nede med lillemor. Snart skal jeg legge meg.

Den var helt skjønn.

Er det samme som Spyro holder på med? Hvilken oppskrift er det?

De er nesten like. Spyro strikker dahliatop og dette er bellajakke. Forskjellen er nesten at ene har to rader med blader og andre en [emoji6]

De er nesten like. Spyro strikker dahliatop og dette er bellajakke. Forskjellen er nesten at ene har to rader med blader og andre en [emoji6]
Ravlery for oppskrift der også, eller?

Ravlery for oppskrift der også, eller?

Nei de tror jeg dessverre ikke er på ravelry. Det er strikk til barn på pinne 3,5-4 (Evt strikk til baby på pinne 3,5-4) og boka kjærlighet på pinner
Hvis jeg ikke tar helt feil [emoji5]

Nei de tror jeg dessverre ikke er på ravelry. Det er strikk til barn på pinne 3,5-4 (Evt strikk til baby på pinne 3,5-4) og boka kjærlighet på pinner
Hvis jeg ikke tar helt feil [emoji5]
Fant ut det ja.

Vel. Jeg ser se hva jeg finner etthvert
Lista over alt jeg vil vokser.

Tiden tilgjengelig med jobb og tre barn er begrenset

Back
Topp