Forrige resultat var jo et helt plagg som ikke kunne brukes.
Og om dette kan er det ingen som vet enda ;-)
Hvorfor kunne ikke det forrige brukes?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige resultat var jo et helt plagg som ikke kunne brukes.
Og om dette kan er det ingen som vet enda ;-)
Endte med et barneabb fra telia til 99 kr.
God kveld ja.
Sa sover yngste
Mellomste er akkurat ferdig på badet og jeg skal gå og gi nattakos tenker jeg.
Eldste kommer snart fra trening sammen med faren.
Jeg puster lettet ut etter at jeg har et simkort i lommeboka klart til å sette i mobilen til eldste som er ifølge posten sporing ventet på onsdag. Da rekker vi lade og sette opp det grunnleggende og pakke inn før lørdag![]()
Fredag skal jeg bake, gele kan jeg vel egentlig ordne torsdag så er den stiv til evt transport av maten fredag kveld
Og jeg må huske å bake pizzaboller!
De 2 minste er i seng, mannen er ute og tar en øl med en venn, eldste skal snart spise kvelds og jeg rydder.
Hva gjør dere i kveld?
Fordi str 0-3 mnd ikke passer til barn som er... Vel... Drøyt tre mnd...Hvorfor kunne ikke det forrige brukes?[emoji4]
Ja. Det skal bli bra det tror jegStas med bursdagsgutt[emoji1]
Endelig var jeg på siste kontroll hos fastlegen. Nå skal vi se hvor lang tid den bruker å komme ut [emoji14]
Da har jeg gjort det jeg skal av husarbeid for i kveld.
Slått på NetFlix og funnet frem strikketøyet![]()
Vis vedlegget 230730 Vis vedlegget 230729 Vis vedlegget 230727 Vis vedlegget 230728
Her er noe. Så var det servietter, kjole med 2year . Kakeformer
Kommet meg i seng, måtte dra gør kasmpen var slutt for jeghadde så vondt i hodet
Paracet hjalp ikke
Nå som appen fungerer igjen og de fleste er ferdig med ferie.. Kunne det vært på tide med en utfordring?
God morgenEr alle kommet seg på beina?
Så bra. Men den lurte meg i går også til å tro det. Så ble den tull iløpet av dagen igjen [emoji14] Får håpe det varer da![]()
Hei hei[emoji4] Er det bra med dere?
Jeg er sykemeld og kjeder meg[emoji85]
Kjekt med nye ansikterSlenger meg med her jeg!gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Har ei jente som blir 3 nå i aug, har selv ME og fibromyalgi, bor på gård og strikker - MASSE
meg kort oppsummert
![]()
CC kan fort gå noen timer ja [emoji14]Så utrolig slitsomt. Håper du finner ut av det snart[emoji4]
Her går det i candy crush ol spill som det.
Fordi str 0-3 mnd ikke passer til barn som er... Vel... Drøyt tre mnd...
VelkommenSlenger meg med her jeg!gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Har ei jente som blir 3 nå i aug, har selv ME og fibromyalgi, bor på gård og strikker - MASSE
meg kort oppsummert
![]()
Hahaha. Hater når det skjer [emoji14]Samme her[emoji23] sååå glad for å komme inn og vipps var jeg ute igjen[emoji13]