Skravletråd AUGUST!

God kveld ja.

Sa sover yngste

Mellomste er akkurat ferdig på badet og jeg skal gå og gi nattakos tenker jeg.

Eldste kommer snart fra trening sammen med faren.

Jeg puster lettet ut etter at jeg har et simkort i lommeboka klart til å sette i mobilen til eldste som er ifølge posten sporing ventet på onsdag. Da rekker vi lade og sette opp det grunnleggende og pakke inn før lørdag :-)

Fredag skal jeg bake, gele kan jeg vel egentlig ordne torsdag så er den stiv til evt transport av maten fredag kveld

Og jeg må huske å bake pizzaboller!

Stas med bursdagsgutt[emoji1]

Stas med bursdagsgutt[emoji1]
Ja. Det skal bli bra det tror jeg

Oppmøte for å levere mellomste 11, dørene åpner 12, konsert 1230-1530 med Sval, Freddy Kalas og Markus og Martinus
Trafikk.... Til mine foreldre. Pizzaboller og selskap, gjester fra ca 17 og utover :-)

Dog snakker vi om en gutt som ikke vil at klassen skal vite at han skal på konsert for da mobber de ham for m&m, men jeg tror det blir bedre enn han tror.

Slenger meg med her jeg! :) gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Har ei jente som blir 3 nå i aug, har selv ME og fibromyalgi, bor på gård og strikker - MASSE :) meg kort oppsummert :)

Slenger meg med her jeg! :) gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Har ei jente som blir 3 nå i aug, har selv ME og fibromyalgi, bor på gård og strikker - MASSE :) meg kort oppsummert :)
Kjekt med nye ansikter :-)

Velkommen til å skravle med oss :-)

Back
Topp