>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
TakkDu er flink![emoji1][emoji122]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDu er flink![emoji1][emoji122]
God kveldGod morgen![]()
TakkSå skikkelig stilig ut[emoji1]
Det hsr jegHåper du har hatt en fin vakt[emoji2]
Hva da?Gått crazy på boozt og ebay i dagmye bra !
God kveldGod kveld Kengu[emoji1]
Hva ser du på?Da har jeg gjort det jeg skal av husarbeid for i kveld.
Slått på NetFlix og funnet frem strikketøyet![]()
Ser vampire diariesHva ser du på?![]()
Okei call the midwife herSer vampire diaries
Den kjenner jeg ikke til.Okei call the midwife her
Vært på kamp på ullevålDe 2 minste er i seng, mannen er ute og tar en øl med en venn, eldste skal snart spise kvelds og jeg rydder.
Hva gjør dere i kveld?
Mye fintVis vedlegget 230730 Vis vedlegget 230729 Vis vedlegget 230727 Vis vedlegget 230728
Her er noe. Så var det servietter, kjole med 2year . Kakeformer
Da har jeg gjort det jeg skal av husarbeid for i kveld.
Slått på NetFlix og funnet frem strikketøyet![]()
Strikker fremdeles på denne dressen til lille U.Da er det andre spm siden hva du ser på er avklart, mer interresant, hva strikker du?
Strikker fremdeles på denne dressen til lille U.
Har ikke hatt så mye tid til det den siste tiden
Denne er på pinne 3 så går sakte.Det er av og til sånn, at ting blir liggende. Jeg er midlertiig bitt av basillen igang med snøløvgenser i tynnere garn til mellomste og har bestilt garn jeg skal strikke kjekkasgenser til eldste i (ikke originalgarn, jeg valgte å bytte med maksinvaskbart...)
Men hvor lang tid det tar å bli ferdig vistes ikke. Nå er jeg over på glattstrikk og pinne 3,5 og det vokser litt fortere. er vel oppe i 7-8 cm totalt sett men skal over 30 før jeg skal strikke ermer og deretter rund sal. Så et godt stykke igjen. Men gøy å strikke igjen.
Dress på pinne tre er sakte ja.Denne er på pinne 3 så går sakte.
Er på første beinet nå.