Nei, ikke vært her på en stund. Får sjekke ut kanskje.Har dere fått med dere info om ukens nettmøte da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke vært her på en stund. Får sjekke ut kanskje.Har dere fått med dere info om ukens nettmøte da?
Bare til familieselskap i denne omgang og da ikke så mange som skal ha tror jeg.Hehe får gjøre det. Strikke mellom steking da [emoji14]
Irriterende dyrt med 45-50 kr pr oppskrift når det egentlig bare er små variasjoner av det samme.http://vibbedille.blogspot.no/2016/04/snlv-flere-nydelige-norske.html?m=1
Her om du trykker nederst kommer du til mange snøløv. Deriblant kjolen.
Men enkeltoppskrifter da
Gurimalla så slitsomt. Følger du meg også her inne?Jeg får disse varslene jeg og [emoji23]
Irriterende dyrt med 45-50 kr pr oppskrift når det egentlig bare er små variasjoner av det samme.
Jeg klarer nok å lage kjole av oppskriften på genser, bare lage den videre nede og felle litt innover til størrelsen på genser øverst.
Får se hva jeg finner på.
Lillemor fikk jo eksem av ull i fjor så avventende hva jeg skal strikke i slags garn... Har dress både til denne og neste vinter etter de store...
Bambus er under vurdering ja.Jeg lagde kjole uten oppskrift. Kombinerte snøløvgenser og barndomskjolen. Ble veldig fornøyd med denhva med å prøve pickles bamboo?
Den var helt skjønn.![]()
Strikket denne i våresmen du er flink!
Pizzaboller til lørdag bakt (skal fryses ja)Hei jenter [emoji4] Hvordan er ståa?
Veldig greit å få motivasjon til å begynne igjen.Var det ålreit da?Liggi lenge på hylla her og..
Nja nå er jeg bedreHåper du er bedre nå da![]()
Bra herHei hei[emoji4] Er det bra med dere?
Jeg er sykemeld og kjeder meg[emoji85]
Litt bedreÆsj da[emoji20] bedre idag?
Velkommen i trådenSlenger meg med her jeg!gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Har ei jente som blir 3 nå i aug, har selv ME og fibromyalgi, bor på gård og strikker - MASSE
meg kort oppsummert
![]()
Den var helt skjønn.
Er det samme som Spyro holder på med? Hvilken oppskrift er det?
Velkommen i tråden
Ravlery for oppskrift der også, eller?De er nesten like. Spyro strikker dahliatop og dette er bellajakke. Forskjellen er nesten at ene har to rader med blader og andre en [emoji6]
Ravlery for oppskrift der også, eller?
Fant ut det ja.Nei de tror jeg dessverre ikke er på ravelry. Det er strikk til barn på pinne 3,5-4 (Evt strikk til baby på pinne 3,5-4) og boka kjærlighet på pinner
Hvis jeg ikke tar helt feil [emoji5]
Jeg overlever, har aldri lyd på telefonen [emoji23] Jeg gjør kanskje det uten å vite om det. Bruker Tapatalk.Gurimalla så slitsomt. Følger du meg også her inne?