Skravletråd AUGUST!

Pizzaboller til lørdag bakt (skal fryses ja)

60 års dag i morgen planlagt i forhold til gave og logistikk.

Så nå strikker jeg mens mannen ligger nede med lillemor. Snart skal jeg legge meg.
Pizzaboller hørtes godt ut [emoji4]

Hvem blir 60?

Så gøy å ta opp strikking igjen [emoji1]

Slenger meg med her jeg! :) gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Har ei jente som blir 3 nå i aug, har selv ME og fibromyalgi, bor på gård og strikker - MASSE :) meg kort oppsummert :)
Så koselig [emoji4] Og så deilig å bo på gård :D

God morgen jenter. Sitter å ser barne TV med en trøtt liten gutt som fant ut at kl 0500 var en bra tid å stå opp på

Så koselig [emoji4] Og så deilig å bo på gård :D

Ja vi trives her:) jeg er oppvokst på gård også, så boligfelt var ikke helt min greie[emoji28] god plass, men stadig noe å gjøre!

God morgen jenter. Sitter å ser barne TV med en trøtt liten gutt som fant ut at kl 0500 var en bra tid å stå opp på
Det var tidlig.

Mi er motsatt og vil ikke opp før sju.

Jeg har vekking på seks og skal helst være på jobb klokka sju. (men unntak disse planleggingsdagene for ds leverer jeg unger og drar hjemmefra sånn rundt åtte etter å ha fått i lillemor frokost) det er vanligvis mannen som leverer og jeg henter, men når sfo er stengt er de hos min mor, et steinkast fra jobb så da leverer jeg

Det var tidlig.

Jeg har vekking på seks og skal helst være på jobb klokka sju. (men unntak disse planleggingsdagene for ds leverer jeg unger og drar hjemmefra sånn rundt åtte etter å ha fått i lillemor frokost) det er vanligvis mannen som leverer og jeg henter, men når sfo er stengt er de hos min mor, et steinkast fra jobb så da leverer jeg

Det var tidlig.

Vi starter på barnehagen i morgen. Skal bli spennende å se hva som kommer først. Jeg har hatt modningskynner i hele natt uten søvn og det pågår ennå.... blhæ

:) jeg er ikke voldsomt flink til å følge med på forum, men nå plinger det i tlf hver gang det skjer noe, så der hjelper kanskje! Hehe!

Var aktiv i starten da jeg var gravid med frøkna... så satser på at den plutselige interessen er et tegn[emoji12]

Du blir nok avhengig du også[emoji12]
Prøver dere på nr 2?

Tja, vet ikke jeg om alle liker dem. Tror ikke de er helt in i guttegjengen i klassen hans.

Men altså. Han skal være med fordi søstra skal synge, og jeg tror det blir bra

Sikkert ulik popularitet rundt om i landet[emoji2]
Synger søster i kor?

Du blir nok avhengig du også[emoji12]
Prøver dere på nr 2?

Fare for det [emoji28]

Ja, vi har prøvd i 2,5år nå. Men nå lurer jeg på om noe har skjedd. Tør ikke helt håpe enda, en del av meg er sikker og den andre delen er så redd for å bli super skuffet. Er uansett ikke ikm før neste søndag. (Da vi skal feire 3års dagen til frøkna)

Back
Topp