Skravletråd AUGUST!

Snøløv ferdig. Mangler feste tråder da. Men orka ikke det nå. Begynt på dahliatopp heller [emoji23]
4c68566a43342bd940024234065e5e4b.jpg

Den var nydelig :)
Eldste eller yngste som skal få?

Jeg har nå bare spilt sånn mest fordi jeg likevel gikk mye tur. Og litt gøy

Guttungen var frelst fra første gang han så det, hos en kompis og i fyr og flamme da han så jeg hadde det. Han samler på kort og ser gamle serier på YouTube og spiller tvspill (?) hos en kompis som er like frelst og fikk egen mobil i sommer.... Merkelig nok ikke det minste mas. Ikke spurt en eneste gang om å få mobil.
Et par ganger sagt han vil spare penger og kjøpe seg en, men ikke seriøst spurt om
Syas uansett da :D Det er jo bra da. Liker når det ikke mases :)

Ja. Blir spennende. Gul er favorittfargen hennes. Min også sånn sett :p Så skulle gjerne tatt den selv. Men minste sin er ikke gul :D

Gul er en nydelig farge. Men passer kanskje ikke til alle. Jeg synes det er en flott farge til andre :P Men liker den ikke på meg selv ;)

Syas uansett da :D Det er jo bra da. Liker når det ikke mases :)
Ja. Det mases tidvis om litt annet, men dette har det vært stilt om. Vi har sagt klart at mobil får man når vi mener det er behov for det.

Han går alene hjem fra skolen til tomt hus nå, og vi har ikke hustelefon. Så da synes vi det er behov. Og han blir ni.

Slapp hverdag her.
Jeg ligger enda. Ikke kjørt til jobb.

Siden det er planleggingsdag i både sfo pg bhg.

Jeg skal på jobb da, mannen skal være hjemme. Men ikke stress med å hente i bhg klokka tre da. Så hun fikk sove til hun våknet.
Greit med rolig start

Slapp hverdag her.
Jeg ligger enda. Ikke kjørt til jobb.

Siden det er planleggingsdag i både sfo pg bhg.

Jeg skal på jobb da, mannen skal være hjemme. Men ikke stress med å hente i bhg klokka tre da. Så hun fikk sove til hun våknet.
Greit med rolig start

Back
Topp