Snøløv ferdig. Mangler feste tråder da. Men orka ikke det nå. Begynt på dahliatopp heller [emoji23]![]()
Den var nydelig
Eldste eller yngste som skal få?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snøløv ferdig. Mangler feste tråder da. Men orka ikke det nå. Begynt på dahliatopp heller [emoji23]![]()
Ute igjen nå daJeg har ikke kommet inn før nå![emoji1]
Tusen takkImponert!!
Du har grunn til å være stolt
Prøver den på minste. Men blir julegave til ei niese. Får strikke en ny til minste senereDen var nydelig
Eldste eller yngste som skal få?
Syas uansett daJeg har nå bare spilt sånn mest fordi jeg likevel gikk mye tur. Og litt gøy
Guttungen var frelst fra første gang han så det, hos en kompis og i fyr og flamme da han så jeg hadde det. Han samler på kort og ser gamle serier på YouTube og spiller tvspill (?) hos en kompis som er like frelst og fikk egen mobil i sommer.... Merkelig nok ikke det minste mas. Ikke spurt en eneste gang om å få mobil.
Et par ganger sagt han vil spare penger og kjøpe seg en, men ikke seriøst spurt om
Sjelden det gjør faktisk. Sex er vel effektivt. Prøv det heller om det ikke er prøvdDesperat holdning får å få satt i gang hele greiafunket ikke helt * ler*
Det blir en nydelig julegavePrøver den på minste. Men blir julegave til ei niese. Får strikke en ny til minste senere![]()
Ja. Blir spennende. Gul er favorittfargen hennes. Min også sånn settDet blir en nydelig julegave![]()
Desperat holdning får å få satt i gang hele greiafunket ikke helt * ler*
Ja. Blir spennende. Gul er favorittfargen hennes. Min også sånn settSå skulle gjerne tatt den selv. Men minste sin er ikke gul
![]()
Ha en fin dag på jobbJobb kaller. Ses senere. Håper da appen fungerer igjen![]()
Helt sant [emoji7] Alle kan ikke ta samme farge heller. Blitt kjedelig det også [emoji14]Gul er en nydelig farge. Men passer kanskje ikke til alle. Jeg synes det er en flott farge til andre [emoji14] Men liker den ikke på meg selv![]()
Takk og en fin dag til deg ogsåHa en fin dag på jobb![]()
Sovet godt?:God tidlig morgen[emoji1]
Ja. Det mases tidvis om litt annet, men dette har det vært stilt om. Vi har sagt klart at mobil får man når vi mener det er behov for det.Syas uansett daDet er jo bra da. Liker når det ikke mases
![]()
Greit med rolig startSlapp hverdag her.
Jeg ligger enda. Ikke kjørt til jobb.
Siden det er planleggingsdag i både sfo pg bhg.
Jeg skal på jobb da, mannen skal være hjemme. Men ikke stress med å hente i bhg klokka tre da. Så hun fikk sove til hun våknet.
Greit med rolig startSlapp hverdag her.
Jeg ligger enda. Ikke kjørt til jobb.
Siden det er planleggingsdag i både sfo pg bhg.
Jeg skal på jobb da, mannen skal være hjemme. Men ikke stress med å hente i bhg klokka tre da. Så hun fikk sove til hun våknet.