>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Stilig ! [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig ! [emoji16]
Nettleser her ogsåInnom ifra nettleseren. Kom ikke inn på noe tilslutt med appen.
Idag har vi vert i bursdag. Nå er det å legge ungene, deretter sofaen
Mest leker og kjøkkenutstyrKlær? Kjekt med det som er gjortvært på leos
Flink du er til å strikke daNettleser på mobil her nå.
Gitt opp bv. Men innom bare for å si at jeg benyttet da kvelden til å legge opp en snøløvgenser.
Litt sånn eksperimentell for jeg har et tynnere garn med annen strikkefasthet så jeg strikker 8-10 år i masketall. Men 6 år i lenge er planen. Eller måle litt på hun som skal få den da.
det er jo krise da!Det blir hans første mobil ja
Men mannen somler sånn og har ikke bestilt abb enda. Jeg er redd han ikke har simkort så den kan brukes når dagen kommer :-S
Nåja, vil ikke si det egentligFlink du er til å strikke da![]()
Mannen heller mot kontantkort startpakke på seven eleven. Eller så er det telenorbutikk som muligens også kan ordne det kjapt. Så heller bytte til abb om vi ser at bruken ikke egner seg for kontantkort / bytte til noe billigere om telenor ikke er rett avhengig av hva han lander på at vi skal gjøredet er jo krise da!håper dere får fikset det!
Det var detGod kveld
Det var tidlig morgen...
Tenker om det?Jobb igjen i morgen etter 2 uker ferie
Kul boksVis vedlegget 230632 Vis vedlegget 230633Og lurer på pinata
Blir sikkdrt koselig men også slitsomtTenker om det?
Her hadde vår kontantkort første to år. Nå abbMannen heller mot kontantkort startpakke på seven eleven. Eller så er det telenorbutikk som muligens også kan ordne det kjapt. Så heller bytte til abb om vi ser at bruken ikke egner seg for kontantkort / bytte til noe billigere om telenor ikke er rett avhengig av hva han lander på at vi skal gjøre
Her hadde vår kontantkort første to år. Nå abbFungerte veldig fint. Hadde telenor som ordna det på dagen med trykk på at dette var mobil til ett barn. Så de fjerna nr fra alt av tlfselgere
![]()
Ja likte deKul boks
Mhm mange vakter?Blir sikkdrt koselig men også slitsomt![]()
Jobber fulltfraimorgrnJa likte de
Mhm mange vakter?
Åh 100% vikariat ?Jobber fulltfraimorgrn