Skravletråd AUGUST!

7035c14fc26c17605933102a903eb917.jpg

Hev meg rundt i går kveld.
Fikk av maskeringstapen. Til min store fortvilelse har tapen jeg har brukt vert gammel. Så dessverre er det noen helligdager på listene[emoji35]

Jaja. Det får bare være nett nå. Orker ikke begynne med flikking.

Men fargen. Den ble drit kul[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Fin farge!!

Jeg malte uten tape for det meste. Mer styr å sette på tape og være sikker på at det ikke ble flekker, hvilket det ble forresten. Enn å bare ha en pakke våtservietter og alltid en i hånden og male forsiktig og tørke fortløpende :-)

Fin farge!!

Jeg malte uten tape for det meste. Mer styr å sette på tape og være sikker på at det ikke ble flekker, hvilket det ble forresten. Enn å bare ha en pakke våtservietter og alltid en i hånden og male forsiktig og tørke fortløpende :)

Du har nok helt rett. Men med 4 åring som skulle male. Så tror jeg at jeg måtte hatt noen pakker våtservietter :P :P

Vi får være fornøyd. Tenker jeg kjøper nye hjørnelister, og resten får bare være.

Fikk av maskeringstapen. Til min store fortvilelse har tapen jeg har brukt vert gammel. Så dessverre er det noen helligdager på listene[emoji35]

Rålekker farge![emoji1] den likte jeg kjempe godt!

Du har nok helt rett. Men med 4 åring som skulle male. Så tror jeg at jeg måtte hatt noen pakker våtservietter [emoji14] [emoji14]

Vi får være fornøyd. Tenker jeg kjøper nye hjørnelister, og resten får bare være.
Hehe. Ja.

Vi hadde papp på gulvet da. Og barn fikk bare lov å komme inn og se, ikke male.

Jeg liker ikke maling. Tapetsering er mye... Rensligere og mindre jobb.

Jeg trodde det var torsdag i dag jeg var ikke helt med når mannen snakket om å ta med dress og støvler hjem fra bhg til helga.

Jada, det kan vi nok, men det er jo ikke før i morgen da.

Nei. Det er fredag i dag.

Oi, ja. Det er det. Eldste skal i bursdag i dag og det er helg faktisk. Ja.

Jeg trodde det var torsdag i dag jeg var ikke helt med når mannen snakket om å ta med dress og støvler hjem fra bhg til helga.

Uken går kanskje litt raskere nå når du er tilbake på jobb?

Er det ikke deilig at det går fortere enn man tror[emoji1]

Ikke jeg heller og svigerinnen min hadde spurt om han kunne snakke med eldste for 6 mnd siden fordi han absolutt ikke ville høre etter (han er 14 år), da fikk hun bare beskjed om at nå kommer hun til han, og kan ikke håndtere barn alene osv selvom hun bodde flere år alene i Kuwait før de ble skilte fordi han ikke ville betale for visum til seg selv
Jøssenavn [emoji21]

Så flott farge da :D

Back
Topp