Skravletråd AUGUST!

Og slik finner man ut at man trenger å impregnere skoene sine en gang til [emoji14]
20664066_10154633585721143_4095099795043553156_n.jpg
Greit å finne det ut da, håper du var nesten hjemme [emoji6]

Nyvasket klær som burde blitt bretta, kjøkken som burde blitt ryddet. Pakning på ved-ovnen som burde blitt fiksa. Og maskeringsteip som burde vert fjerna ifra det nymalte rommet.

Tror denne babyen i magen stjeler all energien min[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]
Er ikke det vanlig da? Det meste kan fint stå da [emoji4]

Tenker jeg sover nede i natt også gitt. Mannen er bråkebøtte for tiden gitt [emoji23][emoji25]

Ikke alt man skal forstå :o Utrolig at man får seg til det da. Med god samvittighet
Ikke jeg heller og svigerinnen min hadde spurt om han kunne snakke med eldste for 6 mnd siden fordi han absolutt ikke ville høre etter (han er 14 år), da fikk hun bare beskjed om at nå kommer hun til han, og kan ikke håndtere barn alene osv selvom hun bodde flere år alene i Kuwait før de ble skilte fordi han ikke ville betale for visum til seg selv

Jaja da har jeg møtt eksmannen til svigerinnen min, større drittsekk tror jeg man skal lete lenge etter for å finne!

Ikke sett ungene på 2,5 år og da kun for å få gitt dem bidrag som han vil ha underskrift fra svigerfar om at de har fått, reiste til mannens tante for å slippe å bruke penger på kafé og mat!

Nekter for at han kan finne skyss derifra så måtte sitte på med oss tydeligvis! Mannen pekte ut alle taxier, tuk tuk, minibusser osv men han unnskylder ikke engang, alt for å bruke minst mulig penger på barna han omtrent aldri ser!

Jøss, det var da en spesiell fyr?![emoji849]

7035c14fc26c17605933102a903eb917.jpg

Hev meg rundt i går kveld.
Fikk av maskeringstapen. Til min store fortvilelse har tapen jeg har brukt vert gammel. Så dessverre er det noen helligdager på listene[emoji35]

Jaja. Det får bare være nett nå. Orker ikke begynne med flikking.

Men fargen. Den ble drit kul[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

Nyvasket klær som burde blitt bretta, kjøkken som burde blitt ryddet. Pakning på ved-ovnen som burde blitt fiksa. Og maskeringsteip som burde vert fjerna ifra det nymalte rommet.

Tror denne babyen i magen stjeler all energien min[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]

Det gjør den nok[emoji7]

Back
Topp