Skravletråd AUGUST!

Vet ikke. Hun var vanskelig i hele går. Gråt ved levering i bhg for første gang, slitsom og krevende og visste ikke hva hun ville fra faren hentet henne tidlig og igrunn helt til jeg brukte opp mot halvannen time på å legge henne, hun våknet vel fire ganger før jeg var ferdig liksom. Og så altså rotenatt og trøtt jente i dag.

Levert i bhg med gråt og beskjed om dårlig søvn, sa mannen. Han ba dem ringe meg om det blir for ille
Også satser jeg på å dra fra jobb kl 14 i dag rett og slett

Uff da, håper ikke hun brygger på npe[emoji849]
Kanskje en reaksjon på barnehagestart?[emoji4]

Ikke rart man er svimmel etter en urolig natt[emoji849]
Ha en fin dag på jobb![emoji2]
Ofte urolige netter.

Ikke vanlig å kjenne meg slik.

Svimmel når jeg reiser meg ja. Midlertidig blodtrykksfall, det har jeg ofte. Men sitte og være så svimmel at jeg ikke tørr reise meg. Det er ikke vanlig.

Jeg fikk i alle fall god tid både i går kveld og i natt til å kjenne på følelsen av å ligge i helt rent sengetøy.

Mannen hadde benyttet en dag pappaperm (derav bare kort dag i bhg i går) til å lufte soverommet, ta av senga, faktisk vaske dyner og puter i tillegg til at vi altså fikk på rent sengetøy.
Beste følelsen :D

Vet ikke. Hun var vanskelig i hele går. Gråt ved levering i bhg for første gang, slitsom og krevende og visste ikke hva hun ville fra faren hentet henne tidlig og igrunn helt til jeg brukte opp mot halvannen time på å legge henne, hun våknet vel fire ganger før jeg var ferdig liksom. Og så altså rotenatt og trøtt jente i dag.

Levert i bhg med gråt og beskjed om dårlig søvn, sa mannen. Han ba dem ringe meg om det blir for ille
Også satser jeg på å dra fra jobb kl 14 i dag rett og slett
Litt tøft å starte i bhg kanskje

Back
Topp