Skravletråd AUGUST!

Flere som nettopp så hekk?

Gikk opp. Mannen snorker som bare det. Jeg er trøtt. Men vond. Så vet jeg ikke sovner med han ved min side da gitt. Så tok dyna ned på sofaen og håper jeg sovner her da. Lei gitt av alt sovetullet. Og jeg som er så glad i å sove da [emoji25] Den er bare ikke enig lengre i det hele tatt jo

Sovetull her også i natt. Men der har minstesnuppa stått for. Som en følge har mora heller ikke sovet så godt som hun pleier.

Fikk godkjent Spaniaturen fra nav da. Skal ha langhelg der i slutten av september. Så måtte jo søke siden jeg er under nav. Men det gikk visst fint. Skreiv også på mailen hvordan jeg har det for tiden. For det er jommen ikke noe å skryte av akkurat nå. Og hvor og hva henvisninger jeg har fått

Så flott de godkjente turen[emoji1] da er det bare å glede seg!

Det var jeg[emoji2] nå er det snart jobb igjen...
Snart klar for avreise jeg også. Senere enn normalt. Er så svimmel i dag. Måtte ta en roligere morgen. Snart klar nå. Ordne matpakke først. Også må jeg pusse tenner, det har jeg ikke gjort enda

Må le av mannen.
Han ringte meg desperat (som han alltid gjør dersom det er noe) og var helt fortvilet siden appen hans sa at han ville først være på skolen 2 minutter før SFO stenger.

Svarer at jeg skulle jo hente i dag.
Nei det går ikke sier han, jeg skulle jo ukeshandle, og vil jo ikke ha med meg henne da (fremdeles like stressa)

Ba han roe seg litt ned, sier jeg var veldig tidlig på jobb i dag, årsaken til det var at jeg skulle ukeshandle på vei hjem og så hente frøkna på SFO slik at det ble mindre stress for han. Måtte gjenta det 3 ganger før han skjønte hva jeg sa :P

Hehe, bra han skjønte det til slutt uten å få hjerteinfarkt [emoji23]

Back
Topp