Blir livlig helg da, skal dere være hjemme?Det går fint ja
Bursdag i morgen
Feiring lørd og søndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir livlig helg da, skal dere være hjemme?Det går fint ja
Bursdag i morgen
Feiring lørd og søndag
Barbebursdsgen på skolenBlir livlig helg da, skal dere være hjemme?
Masse lykke tilBarbebursdsgen på skolen
Familie hjemme
Nupp. Glor på Supernatural. Vurderte strikke litt. Men tror jeg tar pause i dagFlere som nettopp så hekk?
Det var helt rått å se altså!Nupp. Glor på Supernatural. Vurderte strikke litt. Men tror jeg tar pause i dag![]()
Hva spiser de på Hawaii tro av varm mat
Tema-bursdagHvorfor lurer du på det?[emoji2]
Fikk sovet to timer nå da. Det var da ganske greit. Unga løp nå opp for å se Skjønnheten og udyret. Så da slappe av litt her![]()
Æsj mange som ikke kan komme i familiebursdagen![]()
Fikk godkjent Spaniaturen fra nav da. Skal ha langhelg der i slutten av september. Så måtte jo søke siden jeg er under nav. Men det gikk visst fint. Skreiv også på mailen hvordan jeg har det for tiden. For det er jommen ikke noe å skryte av akkurat nå. Og hvor og hva henvisninger jeg har fått
2. Oktober til Haugesund.
27. September til nevrolog
Ferdig på jobb?
Snart klar for avreise jeg også. Senere enn normalt. Er så svimmel i dag. Måtte ta en roligere morgen. Snart klar nå. Ordne matpakke først. Også må jeg pusse tenner, det har jeg ikke gjort endaDet var jeg[emoji2] nå er det snart jobb igjen...
Da var resten av dill til bu rsdag kjøpt
Kan like gherne ha bursdag på badeland ser jeg for temabyrsdag kan bli dyrt det ogsp
Må le av mannen.
Han ringte meg desperat (som han alltid gjør dersom det er noe) og var helt fortvilet siden appen hans sa at han ville først være på skolen 2 minutter før SFO stenger.
Svarer at jeg skulle jo hente i dag.
Nei det går ikke sier han, jeg skulle jo ukeshandle, og vil jo ikke ha med meg henne da (fremdeles like stressa)
Ba han roe seg litt ned, sier jeg var veldig tidlig på jobb i dag, årsaken til det var at jeg skulle ukeshandle på vei hjem og så hente frøkna på SFO slik at det ble mindre stress for han. Måtte gjenta det 3 ganger før han skjønte hva jeg sa![]()
Takk! Ble veldig bra den ogBare en kort en
Hatt en fin dag du da?