Ikke helt. Men sov i det minste. Mannen syns synd på meg han også gitt
Kan ikke han ta sofa da?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt. Men sov i det minste. Mannen syns synd på meg han også gitt
Vet ikke. Hun var vanskelig i hele går. Gråt ved levering i bhg for første gang, slitsom og krevende og visste ikke hva hun ville fra faren hentet henne tidlig og igrunn helt til jeg brukte opp mot halvannen time på å legge henne, hun våknet vel fire ganger før jeg var ferdig liksom. Og så altså rotenatt og trøtt jente i dag.
Levert i bhg med gråt og beskjed om dårlig søvn, sa mannen. Han ba dem ringe meg om det blir for ille
Også satser jeg på å dra fra jobb kl 14 i dag rett og slett
Mulig reaksjon på barnehagestart jaUff da, håper ikke hun brygger på npe[emoji849]
Kanskje en reaksjon på barnehagestart?[emoji4]
Ofte urolige netter.Ikke rart man er svimmel etter en urolig natt[emoji849]
Ha en fin dag på jobb![emoji2]
Beste følelsenJeg fikk i alle fall god tid både i går kveld og i natt til å kjenne på følelsen av å ligge i helt rent sengetøy.
Mannen hadde benyttet en dag pappaperm (derav bare kort dag i bhg i går) til å lufte soverommet, ta av senga, faktisk vaske dyner og puter i tillegg til at vi altså fikk på rent sengetøy.
Malaga. Med mannen. Firmatur med jobben gmhans. PåspandertBlir deilig[emoji1]
Hvor i Spania og med hvem?
Han legger seg kl 20... Jeg vil ikke sove da [emoji23]Kan ikke han ta sofa da?[emoji4]
TemabursdagHvorfor lurer du på det?[emoji2]
Jupp men sånn er det når de fleste jobber turnus å 3 er på sykehusSå trist da[emoji20]
Kos deg på jobbDet var jeg[emoji2] nå er det snart jobb igjen...
Tema er kjempegøy, bare jeg som tar litt avArtig med tema da, selvom det kan bli dyrt[emoji2][emoji267]
Takk ❤Hurra for K idag!![emoji1][emoji8][emoji173]️
God formiddagGod morgen alle sammen![]()
Litt tøft å starte i bhg kanskjeVet ikke. Hun var vanskelig i hele går. Gråt ved levering i bhg for første gang, slitsom og krevende og visste ikke hva hun ville fra faren hentet henne tidlig og igrunn helt til jeg brukte opp mot halvannen time på å legge henne, hun våknet vel fire ganger før jeg var ferdig liksom. Og så altså rotenatt og trøtt jente i dag.
Levert i bhg med gråt og beskjed om dårlig søvn, sa mannen. Han ba dem ringe meg om det blir for ille
Også satser jeg på å dra fra jobb kl 14 i dag rett og slett
Fornøyd gutt da han åpnet bursdagsgaven
Nå skal vi snart på rush
GratulererTakk [emoji173]
Hva fikk han?Fornøyd gutt da han åpnet bursdagsgaven
Nå skal vi snart på rush