Det går fint ja
Bursdag i morgen
Feiring lørd og søndag
Hurra for K idag!![emoji1][emoji8][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fint ja
Bursdag i morgen
Feiring lørd og søndag
Flere som nettopp så hekk?
Ja. Det var gøy!Gikk glipp av det, men fytti så moro![emoji1]
Kommer seg. Tar kveld nå gitt
Kjekt når mønsteret kommer frem![]()
![]()
God morgen, ja.God morgen alle sammen![]()
Gikk opp. Mannen snorker som bare det. Jeg er trøtt. Men vond. Så vet jeg ikke sovner med han ved min side da gitt. Så tok dyna ned på sofaen og håper jeg sovner her da. Lei gitt av alt sovetullet. Og jeg som er så glad i å sove da [emoji25] Den er bare ikke enig lengre i det hele tatt jo
Sovetull her også i natt. Men der har minstesnuppa stått for. Som en følge har mora heller ikke sovet så godt som hun pleier.
Isj kjedelig det også gittSovetull her også i natt. Men der har minstesnuppa stått for. Som en følge har mora heller ikke sovet så godt som hun pleier.
Tema-bursdag
JaSå flott de godkjente turen[emoji1] da er det bare å glede seg!
Håper detSatse på at ukene går fort[emoji4]
TakkBlir fin![emoji2]
Snart klar for avreise jeg også. Senere enn normalt. Er så svimmel i dag. Måtte ta en roligere morgen. Snart klar nå. Ordne matpakke først. Også må jeg pusse tenner, det har jeg ikke gjort enda
Ikke helt. Men sov i det minste. Mannen syns synd på meg han også gittFrustrerende[emoji20] soving på sofa gir jo ikke akkurat samme søvnkvalitet som i senga...
Vet ikke. Hun var vanskelig i hele går. Gråt ved levering i bhg for første gang, slitsom og krevende og visste ikke hva hun ville fra faren hentet henne tidlig og igrunn helt til jeg brukte opp mot halvannen time på å legge henne, hun våknet vel fire ganger før jeg var ferdig liksom. Og så altså rotenatt og trøtt jente i dag.Så kjip da[emoji13]
Bare en urolig natt eller noe som plager henne?
Ja. Det var gøy!
Jeg fikk i alle fall god tid både i går kveld og i natt til å kjenne på følelsen av å ligge i helt rent sengetøy.Isj kjedelig det også gitt
God morgen alle sammen![]()
JaSol og varme håper jeg
![]()