• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd AUGUST!

Kommer seg. Tar kveld nå gitt :)

Kjekt når mønsteret kommer frem :)
7dd8edd050b742bbd3a088ba2351153d.jpg

Blir fin![emoji2]

Gikk opp. Mannen snorker som bare det. Jeg er trøtt. Men vond. Så vet jeg ikke sovner med han ved min side da gitt. Så tok dyna ned på sofaen og håper jeg sovner her da. Lei gitt av alt sovetullet. Og jeg som er så glad i å sove da [emoji25] Den er bare ikke enig lengre i det hele tatt jo

Frustrerende[emoji20] soving på sofa gir jo ikke akkurat samme søvnkvalitet som i senga...

Snart klar for avreise jeg også. Senere enn normalt. Er så svimmel i dag. Måtte ta en roligere morgen. Snart klar nå. Ordne matpakke først. Også må jeg pusse tenner, det har jeg ikke gjort enda

Ikke rart man er svimmel etter en urolig natt[emoji849]
Ha en fin dag på jobb![emoji2]

Så kjip da[emoji13]
Bare en urolig natt eller noe som plager henne?
Vet ikke. Hun var vanskelig i hele går. Gråt ved levering i bhg for første gang, slitsom og krevende og visste ikke hva hun ville fra faren hentet henne tidlig og igrunn helt til jeg brukte opp mot halvannen time på å legge henne, hun våknet vel fire ganger før jeg var ferdig liksom. Og så altså rotenatt og trøtt jente i dag.

Levert i bhg med gråt og beskjed om dårlig søvn, sa mannen. Han ba dem ringe meg om det blir for ille
Også satser jeg på å dra fra jobb kl 14 i dag rett og slett

Isj kjedelig det også gitt
Jeg fikk i alle fall god tid både i går kveld og i natt til å kjenne på følelsen av å ligge i helt rent sengetøy.

Mannen hadde benyttet en dag pappaperm (derav bare kort dag i bhg i går) til å lufte soverommet, ta av senga, faktisk vaske dyner og puter i tillegg til at vi altså fikk på rent sengetøy.

Back
Topp