Det er hyggelig det [emoji6]Altså. Når man henter minste og det tar 1.5 time. Ikke fordi ungene tuller eller drar ut tiden. Men fordi moren hennes og jeg prater så veldig godt sammen. Var jommen koselig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hyggelig det [emoji6]Altså. Når man henter minste og det tar 1.5 time. Ikke fordi ungene tuller eller drar ut tiden. Men fordi moren hennes og jeg prater så veldig godt sammen. Var jommen koselig da![]()
Så veldig også. Men ble litt sent å få ungene i seng da. Godt de har ferie [emoji23]Det er hyggelig det [emoji6]
Jeg synes jeg gjør det jeg.Jeg skal flexse i morgen.
Komme tidlig, og dra tidlig
Luket litt men det vises ikke gitt
Neste år skal jeg gladelig betale russ som spør etter jobn
Jada kost meg med fri![]()
Ullared altså...
Fasinerende å se på
Altså. Når man henter minste og det tar 1.5 time. Ikke fordi ungene tuller eller drar ut tiden. Men fordi moren hennes og jeg prater så veldig godt sammen. Var jommen koselig da![]()
Kjempekoselig er detDet er jo koselig[emoji1]
God kveld damerHvordan står det til?
Er på jobb nå, og tenker jeg drar kl 1430 i ssg.Jeg synes jeg gjør det jeg.
Men jeg står ikke opp før seks så jeg kommer ikke sååå tidlig
Logget inn på timeregistrering 0705 så jeg er igang jeg også. Grunnet 90% stilling kan jeg dra like over to. Men vi får se, mannen har pappaperm i dag så ikke noe stress med å få hente lillemor tidlig i bhg.Er på jobb nå, og tenker jeg drar kl 1430 i ssg.
Ukeshandler på vei hjem slik at jeg får slappet av i kveld istedenfor å fly rundt
Vi har sommertid fremdeles og 7 timersdsger.Logget inn på timeregistrering 0705 så jeg er igang jeg også. Grunnet 90% stilling kan jeg dra like over to. Men vi får se, mannen har pappaperm i dag så ikke noe stress med å få hente lillemor tidlig i bhg.
Heihvordan går det her inne?
6 min til mannen står opp. Satser på noen timer til da med søvn. 3 timer ble for lite gitt.... Hodet er ikke greit heller. Men å sove på sofaen klarer jeg ikke på natta. Kun dagtid visstnok![]()
Fått betalt regninger i det minste [emoji23]