>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Kjempegreit. Tok jo hjem 2 poser med ymse farger [emoji23] Fort gjort.Posesalg hørtes genialt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempegreit. Tok jo hjem 2 poser med ymse farger [emoji23] Fort gjort.Posesalg hørtes genialt ut!
Bra.God kveld damerHvordan står det til?
Det vil jeg troKjempegreit. Tok jo hjem 2 poser med ymse farger [emoji23] Fort gjort.
Gjør det samme jeg..Bra.
Sitter og gjesper i sofaen.
Bør gå og legge meg.
Du da?
Skal tidlig opp i morgen, og burde egentlig ha vært i seng alleredeGjør det samme jeg..Prøver å finne noen sko til de små på nettet, men har ikke konsentrasjonen på riktig sted
![]()
Når må du opp da? Er det første uka tilbake etter ferie eller?Skal tidlig opp i morgen, og burde egentlig ha vært i seng allerede
Lykke til i jaktaDet vil jeg tro
Alternativ til pickles for min del er å bare kjøpe oppskriftene og handle garn på en lokal butikk, muligens stikke innom og se litt på utvalget. Liker å se og føle på garn når jeg ikke har brukt det før
Og se på fargene
Nei da, har vært tilbake et par uker allerede.Når må du opp da? Er det første uka tilbake etter ferie eller?
Uff, det er tidlig. Det må jeg på fredag, og gruer meg alleredeNei da, har vært tilbake et par uker allerede.
Bør egentlig stå opp rundt kl 5
He he ok3 av de samme tingene her![]()
Bare bra herGod kveld damerHvordan står det til?
Lekkert [emoji7]
Jeg skal flexse i morgen.Uff, det er tidlig. Det må jeg på fredag, og gruer meg alleredeMen går jo greitt når man først har kommet seg ut av senga hvertfall... Men det er kanskje lurt å komme seg i seng da ja, ser den
![]()
Helt nydelig vsr det ute nåLekkert [emoji7]
Ja, det letter på samvittighetenGode greier!
Grodd seg til mye mens dere var borte?Luket litt men det vises ikke gitt
Neste år skal jeg gladelig betale russ som spør etter jobn
Fascinerende og være også [emoji28] Mye stressa mennesker der...Ullared altså...
Fasinerende å se på