Skravletråd AUGUST!

6 min til mannen står opp. Satser på noen timer til da med søvn. 3 timer ble for lite gitt.... Hodet er ikke greit heller. Men å sove på sofaen klarer jeg ikke på natta. Kun dagtid visstnok :(
Fått betalt regninger i det minste [emoji23]

Er på jobb nå, og tenker jeg drar kl 1430 i ssg.
Ukeshandler på vei hjem slik at jeg får slappet av i kveld istedenfor å fly rundt
Logget inn på timeregistrering 0705 så jeg er igang jeg også. Grunnet 90% stilling kan jeg dra like over to. Men vi får se, mannen har pappaperm i dag så ikke noe stress med å få hente lillemor tidlig i bhg.

Blir lei jeg. Ofte dårlig søvn og mye hodepine. Og har dårlig samvittighet konstant pga formen. Bare av å skrive det her gråter jeg. Igjen sikkert pga de to timene med søvn. Men alikevel.

Mamma maser konstant at jeg bør komme meg ut og lufte meg. Helst på besøk til hu da. Noe jeg ikke orker når jeg ikke sover og hodet dundrer.

Men mase skal hu. Hu som selv har slitt med migrene store deler av livet.

Under utredning. Tenkte ringe Haugesund og si om de får avbestilling vil jeg ha den.

Logget inn på timeregistrering 0705 så jeg er igang jeg også. Grunnet 90% stilling kan jeg dra like over to. Men vi får se, mannen har pappaperm i dag så ikke noe stress med å få hente lillemor tidlig i bhg.
Vi har sommertid fremdeles og 7 timersdsger.
Har vært her 7 timer kl 14.00, men kjernetiden er frem til 14:30 og greit å få litt + tid når jeg først står opp så tidlig

6 min til mannen står opp. Satser på noen timer til da med søvn. 3 timer ble for lite gitt.... Hodet er ikke greit heller. Men å sove på sofaen klarer jeg ikke på natta. Kun dagtid visstnok :(
Fått betalt regninger i det minste [emoji23]

Æsj[emoji13] håper du fikk litt mer søvn!

Back
Topp