Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gode greier!Mhm. Men hun ville tilbake etter middag, så det er positivt. Hun liker seg godt, og reagerer med å sove når det blir for mye, som vi håpet. Sov fra 12 til 15.
Tiden strekker ikke alltid til da nei. Håper du finner tilbake til strikkegleden daStr 3 mnd og hun var vel sikkert minst det når jeg fikk den klar desverre. Kjedelig. Kombinert med at jeg hadde baby ble det ikke strikket mer.
Dels preget at av ingen egentlig trenger noe, yngste får eksem av ull og... Jeg ville strikke kjekkasgenser men fargen var utsolgt. Skal sjekke.Tiden strekker ikke alltid til da nei. Håper du finner tilbake til strikkegleden da
Julegaver da? Begynt på det jeg nåDels preget at av ingen egentlig trenger noe, yngste får eksem av ull og... Jeg ville strikke kjekkasgenser men fargen var utsolgt. Skal sjekke.
Ja. Jobb. Det er voksentid og alenetid.
Hva strikker du da?Julegaver da? Begynt på det jeg nå![]()
Sant det.Jepp[emoji1] aldri så galt at det ikke er godt for noe[emoji12]
Veldig . Gav 400,-Så greit da
Okei fint. Gjort på?Stort sett ja![]()
Jada kost meg med friHelt greit[emoji1]
Der da?
Vært i byem en turVeldig . Gav 400,-
Okei fint. Gjort på?
Så fint [emoji7]Hva strikker du da?
Jeg lurer på dette til eldste... Han var enig.
![]()
3 av de samme tingene herVært i byem en tur
Hentet pakker
Luket ugress
Vasket klær
Så fint [emoji7]
Begynt på grønn snøløv til niesa mi. Og skal etterpå ta en ishavsgenser til nevøen min fra bystrikkboka.Kan finne bilde om du vil etterpå. Også begynt på en acne inspirert genser til svigermor da og vurderer en tirilgenser til mamma
![]()
Strikka den med dale cotinga. Merinoull+alpakka.Jeg strikker IKKE gensre i julegave altså, Mulig unntak av sånne her kjekkasgensre i et evt rimigere garn (500 kr i garn for en genser samt som mannen sa det "timeprisen din overgår langt garnprisen uansett" for jeg er vel reelt knapt nok klart med DEN genseren til jul...) men den er strikket på 4,5 og 5,5 da så den er sånnsett relatit kjapp.
Men sist jeg strikket den var vel i sånn 2 års størrelse eller noe sånn så det tar jo litt lenger nå da i enten 7-8 eller 10
Han er straks ni, men så liten for alderen at mulig 7-8 er mer passe, må sjekke målene opp mot gutten.
Jeg fikk jo nestne lyst til å strikke en snøløvgenser også til jentungen. Sånn rosa av et slag. Hvilket garn bruker du?
Oppskriften selges med Sterk fra Du store alpakka, men "alpakka er tre ganger varmere enn vanlig ull" passer liksom ikke helt til den allerede "det er så vaaaarmt" jenta. Jeg vil hun skal ha "en ullgenser" til vinterbruk, men ikke så varm at hun nekter å bruke den da....
Posesalg hørtes genialt ut!Strikka den med dale cotinga. Merinoull+alpakka.
På pinne 4.5 og 5. Så går jo rimelig kjapt på pinnene.
Kjøpte så veldig mye av det garnet på salg. Posesalg. Så istedenfor 67 kr nøstet. Kosta det med 200 kr for rundt 40 nøster oppi en pose [emoji33][emoji7] Så prøver finne oppskrifter så jeg kan bruke en del av det garnet opp først![]()