Skravletråd AUGUST!

Mi har dag 2 i dag, og får litt pangstart etter vannkopper og i og med at situasjonen er som den er. Men de skulle ta hensyn. Mannen er hjemme i dag og, de skulle ringe om det var noe, ikke hørt noe siden 9, så han kjører bort å ser [emoji14] Han synes hun kunne komme hjem nå. Hehe.

Så fint at det går greit for dere også, og så fornuftig å korte ned dagene. Vi blir å gjøre det når jeg er bedre. Men hun får en tøff start...
Godt de tar hensyn da hvertfall

Ja, jeg er enig. Selvom jeg også forstår. Hver nål er en infeksjonsfare, og derfor unngår de det så mye som mulig. Men nå har de begynt å innse at jeg ligger veldig mye lengre enn de antok... Så lekkasjen er nok større ann antatt også.
Skjlnner den men likevel, du er jo ikke bra å da må jo noe gjøres

Mi har dag 2 i dag, og får litt pangstart etter vannkopper og i og med at situasjonen er som den er. Men de skulle ta hensyn. Mannen er hjemme i dag og, de skulle ringe om det var noe, ikke hørt noe siden 9, så han kjører bort å ser [emoji14] Han synes hun kunne komme hjem nå. Hehe.

Så fint at det går greit for dere også, og så fornuftig å korte ned dagene. Vi blir å gjøre det når jeg er bedre. Men hun får en tøff start...
Men sånn situasjonen er for dere så må det bare bli sånn

Alene hjemme.

Eldste sykla til ei venninne.
Minste ble kjørt til ei venninne.
Mannen kjører til byen til i kvelds på mc.
Jeg ser Skjønnheten og udyret i fred og ro og koser meg med pepsi max i glasset. Tenker finne frem strikketøyet og fortsette på gensern. Men drøyer det litt til :)

Back
Topp