God middagGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God middagGod morgen![]()
Godt de tar hensyn da hvertfallMi har dag 2 i dag, og får litt pangstart etter vannkopper og i og med at situasjonen er som den er. Men de skulle ta hensyn. Mannen er hjemme i dag og, de skulle ringe om det var noe, ikke hørt noe siden 9, så han kjører bort å ser [emoji14] Han synes hun kunne komme hjem nå. Hehe.
Så fint at det går greit for dere også, og så fornuftig å korte ned dagene. Vi blir å gjøre det når jeg er bedre. Men hun får en tøff start...
Skjlnner den men likevel, du er jo ikke bra å da må jo noe gjøresJa, jeg er enig. Selvom jeg også forstår. Hver nål er en infeksjonsfare, og derfor unngår de det så mye som mulig. Men nå har de begynt å innse at jeg ligger veldig mye lengre enn de antok... Så lekkasjen er nok større ann antatt også.
Tja i grunn ikke når jeg så all lukingen spm må gjøres
Jøss ikke?
Mhm å jeg er så leiÆsj[emoji13] det gror noe voldsomt!
Hmm så rartIkke så billig som du[emoji31]
Hmm så rart
Spørs om det ikke bare vsr tilbud i helga, de hadde noe jubileumKanskje det har med størrelse å gjøre?[emoji849] aner ikke..
Fleksibelt er det. Bare greit å planlegge seg faste tider så en holder struktur. For egen del. Synes jegHørtes jo deilig ut[emoji1]
Spørs om det ikke bare vsr tilbud i helga, de hadde noe jubileum
Men sånn situasjonen er for dere så må det bare bli sånnMi har dag 2 i dag, og får litt pangstart etter vannkopper og i og med at situasjonen er som den er. Men de skulle ta hensyn. Mannen er hjemme i dag og, de skulle ringe om det var noe, ikke hørt noe siden 9, så han kjører bort å ser [emoji14] Han synes hun kunne komme hjem nå. Hehe.
Så fint at det går greit for dere også, og så fornuftig å korte ned dagene. Vi blir å gjøre det når jeg er bedre. Men hun får en tøff start...
Ja. Veldig greit det.Flott å kunne gjøre det sånn[emoji2]
Bra derGod ettermiddag Syn[emoji1]
Morn. Hatt en fin dag så langt ?God middag
Åh fine de [emoji7]Finn er genialthandlet mini a ture jakke
Yes veldigÅh fine de [emoji7]
He he sånn er deyDet er jo mulig ja[emoji1] typisk meg å være for sen....[emoji13]