Skravletråd AUGUST!

Er vel ikke så omfattende, men de utsetter pågrunn av infeksjonsfare. Og er det et sted man ikke vil ha infeksjon, så er det vel der... Anestesi går inn med 20-30ml av mitt eget blod i innstikket, og håper det skal lukke lekkasjen.

Akkurat nå er jeg glad jeg er på soverommet, for de to andre har rota ille [emoji23]

Får håpe det lukker seg selv idag:)

Lukk øynene. Du skal ikke tenke på rot nå om dagen :P :P
God bedring

God morgen [emoji173] Totalt sengeliggende på 6. døgnet... Klarer fortsatt ikke sitte eller stå etter spinalpunksjonen. Nå er vi i allefall der at de vurderer å gjøre en blodlapp for å få innstikket til å lukke seg og slutte å lekke.

Planer for dagen?
Noe må de gjøre!

Har du flexitid?[emoji2]
Ja. Jeg har fleksitid, stor mulighet for hjemmekontor, pluss og minus tid om jeg jobber mer eller mindre enn oppsatt arbeidstid og flytende grense for kjernetid men om ikke annet avtalt bør jeg være pålogget sånn ca mellom 9 og 14 men ingen sjekker så lenge kunden får svar til rimelig tid.

I tillegg har jeg for øyeblikket 90% stilling så jeg arbeider i snitt 6,75 timer pr dag.
Pluss en halvtime ulønnet lunsj

Tidlig på farta i dag også du[emoji2]
Hvordan trives lillemor i barnehagen?
Hun trives greit

Litt småsutring. Ikke gråt men litt misfornøyd av og til og savner mamma. Lar seg dog greit distrahere av lek. Virker å trives greit heldigvis

Jeg er tidig på jobb for å kunne hente henne tidlig så dagene ikke skal bli så lange

I dag virket heldigvis den nye koden min
Jeg trodde ikke jeg trengte den siden klokka var fem over sju. Men på hoveddøra nede måtte jeg det. Inn på vårt kontor måtte jeg ikke det i går heller, så der vet jeg ikke når grensa er.
Så brq den virket

God morgen [emoji173] Totalt sengeliggende på 6. døgnet... Klarer fortsatt ikke sitte eller stå etter spinalpunksjonen. Nå er vi i allefall der at de vurderer å gjøre en blodlapp for å få innstikket til å lukke seg og slutte å lekke.

Planer for dagen?
Høres helr ufattelig kjipt ut
Merkelig at de ikke gjør noe nå

Noe må de gjøre!
Jeg tror de begynner å innse det nå. Men da må de inn igjen, i innstikket, og det er noe de gjerne utsetter om de ikke absolutt må. Kan jo ikke si at det frister selv heller. Men da er det i allefall anestesi som stikker, og antagelig kan jeg få lokalbedøvelse også. Vi får se..

Hun trives greit

Litt småsutring. Ikke gråt men litt misfornøyd av og til og savner mamma. Lar seg dog greit distrahere av lek. Virker å trives greit heldigvis

Jeg er tidig på jobb for å kunne hente henne tidlig så dagene ikke skal bli så lange
Mi har dag 2 i dag, og får litt pangstart etter vannkopper og i og med at situasjonen er som den er. Men de skulle ta hensyn. Mannen er hjemme i dag og, de skulle ringe om det var noe, ikke hørt noe siden 9, så han kjører bort å ser [emoji14] Han synes hun kunne komme hjem nå. Hehe.

Så fint at det går greit for dere også, og så fornuftig å korte ned dagene. Vi blir å gjøre det når jeg er bedre. Men hun får en tøff start...

Høres helr ufattelig kjipt ut
Merkelig at de ikke gjør noe nå
Ja, jeg er enig. Selvom jeg også forstår. Hver nål er en infeksjonsfare, og derfor unngår de det så mye som mulig. Men nå har de begynt å innse at jeg ligger veldig mye lengre enn de antok... Så lekkasjen er nok større ann antatt også.

Ja. Jeg har fleksitid, stor mulighet for hjemmekontor, pluss og minus tid om jeg jobber mer eller mindre enn oppsatt arbeidstid og flytende grense for kjernetid men om ikke annet avtalt bør jeg være pålogget sånn ca mellom 9 og 14 men ingen sjekker så lenge kunden får svar til rimelig tid.

I tillegg har jeg for øyeblikket 90% stilling så jeg arbeider i snitt 6,75 timer pr dag.
Pluss en halvtime ulønnet lunsj

Hørtes jo deilig ut[emoji1]

Hun trives greit

Flott å kunne gjøre det sånn[emoji2]

Back
Topp