Bake, rydde på garasjen og innom frisørenPlaner for morgendagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bake, rydde på garasjen og innom frisørenPlaner for morgendagen?
Vis vedlegget 230310 Vis vedlegget 230311 [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Litt planer jaBake, rydde på garasjen og innom frisøren
Eneste han ønsker seg
Så alt han får inn av bursdagspenger +feriepenger gpr rett i den potten.(5-6000)
+ 2000 3000fra egen konto
Så resten fra oss
Heisann jenter!! Har dere det bra?
Jeg er tilbake på jobb![]()
Pakket og ryddet oss ut fra hytta, å på vei hjem
Hjemmr!
Kb har fått besøk av kompis
Jeg ser kamp
Ja. Det er hun. Eller. Jente. Gammel dame, omregnet som 100 menneskeår
Ja. Så kommer jeg meg inn om jeg kommer meg tidlig nok avsted i morgen også
God morgen [emoji173] Totalt sengeliggende på 6. døgnet... Klarer fortsatt ikke sitte eller stå etter spinalpunksjonen. Nå er vi i allefall der at de vurderer å gjøre en blodlapp for å få innstikket til å lukke seg og slutte å lekke.
Planer for dagen?
Du får gjøre det
Noen greier sol må følges opp
Har det![]()
I dag virket heldigvis den nye koden min
Jeg trodde ikke jeg trengte den siden klokka var fem over sju. Men på hoveddøra nede måtte jeg det. Inn på vårt kontor måtte jeg ikke det i går heller, så der vet jeg ikke når grensa er.
God morgen [emoji173] Totalt sengeliggende på 6. døgnet... Klarer fortsatt ikke sitte eller stå etter spinalpunksjonen. Nå er vi i allefall der at de vurderer å gjøre en blodlapp for å få innstikket til å lukke seg og slutte å lekke.
Planer for dagen?
Er vel ikke så omfattende, men de utsetter pågrunn av infeksjonsfare. Og er det et sted man ikke vil ha infeksjon, så er det vel der... Anestesi går inn med 20-30ml av mitt eget blod i innstikket, og håper det skal lukke lekkasjen.Høres ikke noe godt ut. Blodlapp? Omfattende prosedyre?
Ingen planer idag. Blir vell å rydde litt. Men ikke noe mer enn det![]()
Takk [emoji173]Fortsatt god bedring til deg[emoji173]️
Her er det jobb idag[emoji4]
Takk [emoji173]
Håper du får en fin dag på jobb [emoji5]