Skravletråd AUGUST!

I dag virket heldigvis den nye koden min
Jeg trodde ikke jeg trengte den siden klokka var fem over sju. Men på hoveddøra nede måtte jeg det. Inn på vårt kontor måtte jeg ikke det i går heller, så der vet jeg ikke når grensa er.

God morgen [emoji173] Totalt sengeliggende på 6. døgnet... Klarer fortsatt ikke sitte eller stå etter spinalpunksjonen. Nå er vi i allefall der at de vurderer å gjøre en blodlapp for å få innstikket til å lukke seg og slutte å lekke.

Planer for dagen?

God morgen [emoji173] Totalt sengeliggende på 6. døgnet... Klarer fortsatt ikke sitte eller stå etter spinalpunksjonen. Nå er vi i allefall der at de vurderer å gjøre en blodlapp for å få innstikket til å lukke seg og slutte å lekke.

Planer for dagen?

Høres ikke noe godt ut. Blodlapp? Omfattende prosedyre?

Ingen planer idag. Blir vell å rydde litt. Men ikke noe mer enn det:)

I dag virket heldigvis den nye koden min
Jeg trodde ikke jeg trengte den siden klokka var fem over sju. Men på hoveddøra nede måtte jeg det. Inn på vårt kontor måtte jeg ikke det i går heller, så der vet jeg ikke når grensa er.

Tidlig på farta i dag også du[emoji2]
Hvordan trives lillemor i barnehagen?

Planer for dagen?

Fortsatt god bedring til deg[emoji173]️
Her er det jobb idag[emoji4]

Høres ikke noe godt ut. Blodlapp? Omfattende prosedyre?

Ingen planer idag. Blir vell å rydde litt. Men ikke noe mer enn det:)
Er vel ikke så omfattende, men de utsetter pågrunn av infeksjonsfare. Og er det et sted man ikke vil ha infeksjon, så er det vel der... Anestesi går inn med 20-30ml av mitt eget blod i innstikket, og håper det skal lukke lekkasjen.

Akkurat nå er jeg glad jeg er på soverommet, for de to andre har rota ille [emoji23]

Back
Topp