Skravletråd AUGUST!

Tja første lege time.var ikke helt positiv...for se hva sykehuset sier om testene.

Føler ikke for no stress ...helst vil jeg bare hjem og game litt nå som farmor løper med storebror i skogen :/ * flirer*
Oi. Tegn på at baby ikke har det bra?

Husker feil jeg da :jimlad: Men "si det opp" måtte vi i hvert fall .
Det må man ja. Skal egentlig gå automatisk. Men for sikkerhetsskyld skal man si det opp selv.

Kontantstøtta starter ikke før mnd etter 1 år. Derfor går den tom den mnd de begynner :) Syns jeg å huske

Skjønner
Det hsr vi bare gjort en gang, aldri mer :)
Blir nok så digg. Sist vi var er 9 år siden. Bryllupsreisen. Digg :)

Skal på langhelg til Spania i slutten av september da :D Uten barn. Gleder meg :D

Var på 1 ukes bryllupsreise når vi hadde bare guttungen. Og 1 uke ifra barn. Det gjør jeg ikke igjen.
Men jeg vet at dette blir siste sjangsen på lenge. Så vi må bare prøve, også er det bare 3,5dag nå :p

Var på 1 ukes bryllupsreise når vi hadde bare guttungen. Og 1 uke ifra barn. Det gjør jeg ikke igjen.
Men jeg vet at dette blir siste sjangsen på lenge. Så vi må bare prøve :P
Haha. Jeg skjønner bare ikke det nervepirrende med å la barna være med besteforeldre evnt. Men nå nyter jeg veeeldig godt alenetid jeg altså [emoji14]

Haha. Jeg skjønner bare ikke det nervepirrende med å la barna være med besteforeldre evnt. Men nå nyter jeg veeeldig godt alenetid jeg altså [emoji14]

Jeg og nyter veldig god alene tid. På tur alene med venninner og lignende kunne jeg vert lenge. Men da vet jeg at min mann er hjemme.

Besteforeldre er dessverre ikke så veldig flinke til å stille opp. Når en nærmest må tvinge de til samvær med barnebarna, da er det ikke så gøy å overlevere ungene der.
Men vi har ingen andre. Så da må det bare bli slik.

Trist er det. Og slik skal jeg ALDRI bli mot mine barnebarn:grumpy:

Jeg og nyter veldig god alene tid. På tur alene med venninner og lignende kunne jeg vert lenge. Men da vet jeg at min mann er hjemme.

Besteforeldre er dessverre ikke så veldig flinke til å stille opp. Når en nærmest må tvinge de til samvær med barnebarna, da er det ikke så gøy å overlevere ungene der.
Men vi har ingen andre. Så da må det bare bli slik.

Trist er det. Og slik skal jeg ALDRI bli mot mine barnebarn:grumpy:
Æsj da. Men da er det mer forståelig. Trist når det er slik :(

Har det heldigvis ikke slik her og sikkert derfor det er så godt. Våre blir henta i tide og utide av farmora for piknik, kino og overnattinger. Så de har ett veldig nært bånd.

Det er det, for oss holdt med engang
At begge var bortr samtidig altså, vi kan dra hver fir oss
Alenetid for barna er jo også gull :)

Hender vi har gjort det vi også. Jentehelg roper jeg til unga og finner prinsessefilmer og kos [emoji23] Kjekkeste jeg vet :D

Æsj da. Men da er det mer forståelig. Trist når det er slik :(

Har det heldigvis ikke slik her og sikkert derfor det er så godt. Våre blir henta i tide og utide av farmora for piknik, kino og overnattinger. Så de har ett veldig nært bånd.

Høres så fantastisk ut å ha slike besteforeldre.
Verken mine eller hans er slik. Enda har det aldri skjedd at de spørr om de kan få låne ungene.

Jeg vet at det kan være slitsomt å ha små barn på overnatting. Men en tur i parken, på lekeplassen, på kino, osv. Det hadde vell de fleste klart.

Men jeg må bare klare å legge tankene til sides. 3,5 dag uten mamma og pappa må de bare klare.

Jeg vet at jeg ikke kan forvente å få hjelp. Men er sårende når våres foreldre egentlig ikke ønsker å lære å kjenne barnebarna.

Høres så fantastisk ut å ha slike besteforeldre.
Verken mine eller hans er slik. Enda har det aldri skjedd at de spørr om de kan få låne ungene.

Jeg vet at det kan være slitsomt å ha små barn på overnatting. Men en tur i parken, på lekeplassen, på kino, osv. Det hadde vell de fleste klart.

Men jeg må bare klare å legge tankene til sides. 3,5 dag uten mamma og pappa må de bare klare.

Jeg vet at jeg ikke kan forvente å få hjelp. Men er sårende når våres foreldre egentlig ikke ønsker å lære å kjenne barnebarna.
Veldig sårende. Man vil jo de skal ha ett godt forhold. Man kan jo se gleden i det.

Jeg hadde likt forhold til mi farmor og farfar i barndommen og enda. Og kunne ikke tenkt meg noe annet.

Men mine foreldre har ikke vært like. De har gjort sitt om de blir spurt. Men sjelden spurt selv. Blitt bedre nå når de er så gamle. Svigerfar har de sjelden. Hatt minste 1 gang og hu er snart 7 år. Men de forguder han uansett. Mest fordi de kan peke ut det de vil. Vet ikke om han prøver å kompensere litt der. Men han favoriserte veldig før da. Eldste er første barnebarn og fikk det hu ville. Så samme jul hu fikk feks fjellsko, ryggsekk, turklær og ds. Fikk minste tegnebok og tegnesaker fra europris og en liten bamse.

Jeg fikk mannen til å ta det opp da. Nå gir han meg penger så ordner jeg det likt.

Svigermor er den som er helt fantastisk. Hu stepper opp og ordner alt hu kan. Hatt dr fra de var få mnd i noen timer i uka. Hun skal ha våre to og svigerinnas to når vi drar til Spania. Hu og mannen jobber samme plass :)

Back
Topp