Ja, det skal bli magisk. Selv om det blir rart å dra på tur uten ungeneSå digg da

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skal bli magisk. Selv om det blir rart å dra på tur uten ungeneSå digg da

Oi. Tegn på at baby ikke har det bra?Tja første lege time.var ikke helt positiv...for se hva sykehuset sier om testene.
Føler ikke for no stress ...helst vil jeg bare hjem og game litt nå som farmor løper med storebror i skogen :/ * flirer*
Sopot? Hørtes uansett digg ut![]()
Husker feil jeg daHelt sant. Man får tom den mnd de starter. Om det så er 1. Eller 25.
Men "si det opp" måtte vi i hvert fall .SkjønnerJa, det skal bli magisk. Selv om det blir rart å dra på tur uten ungene![]()
Det må man ja. Skal egentlig gå automatisk. Men for sikkerhetsskyld skal man si det opp selv.Husker feil jeg daMen "si det opp" måtte vi i hvert fall .
Blir nok så digg. Sist vi var er 9 år siden. Bryllupsreisen. DiggJa, det skal bli magisk. Selv om det blir rart å dra på tur uten ungene![]()
Ja det er faktisk deiligDet er deilig
Skjønner
Det hsr vi bare gjort en gang, aldri mer![]()
Blir nok så digg. Sist vi var er 9 år siden. Bryllupsreisen. Digg
Skal på langhelg til Spania i slutten av september daUten barn. Gleder meg
![]()
Haha. Jeg skjønner bare ikke det nervepirrende med å la barna være med besteforeldre evnt. Men nå nyter jeg veeeldig godt alenetid jeg altså [emoji14]Var på 1 ukes bryllupsreise når vi hadde bare guttungen. Og 1 uke ifra barn. Det gjør jeg ikke igjen.
Men jeg vet at dette blir siste sjangsen på lenge. Så vi må bare prøve![]()
Vi var 4 dager for 6 år siden , 5 års bryllupsdagVar på 1 ukes bryllupsreise når vi hadde bare guttungen. Og 1 uke ifra barn. Det gjør jeg ikke igjen.
Men jeg vet at dette blir siste sjangsen på lenge. Så vi må bare prøve![]()
For oss jandler det om at vi vil ha han med på opplevelser og reiserHaha. Jeg skjønner bare ikke det nervepirrende med å la barna være med besteforeldre evnt. Men nå nyter jeg veeeldig godt alenetid jeg altså [emoji14]
Haha. Jeg skjønner bare ikke det nervepirrende med å la barna være med besteforeldre evnt. Men nå nyter jeg veeeldig godt alenetid jeg altså [emoji14]

Forstår jo det da og er enig med det. Men enkelte ganger alene er helt innafor for min del hvertfall. Det er en smakssakFor oss jandler det om at vi vil ha han med på opplevelser og reiser
Æsj da. Men da er det mer forståelig. Trist når det er slikJeg og nyter veldig god alene tid. På tur alene med venninner og lignende kunne jeg vert lenge. Men da vet jeg at min mann er hjemme.
Besteforeldre er dessverre ikke så veldig flinke til å stille opp. Når en nærmest må tvinge de til samvær med barnebarna, da er det ikke så gøy å overlevere ungene der.
Men vi har ingen andre. Så da må det bare bli slik.
Trist er det. Og slik skal jeg ALDRI bli mot mine barnebarn![]()
Det er det, for oss holdt med engangForstår jo det da og er enig med det. Men enkelte ganger alene er helt innafor for min del hvertfall. Det er en smakssak![]()
Alenetid for barna er jo også gullDet er det, for oss holdt med engang
At begge var bortr samtidig altså, vi kan dra hver fir oss
Æsj da. Men da er det mer forståelig. Trist når det er slik
Har det heldigvis ikke slik her og sikkert derfor det er så godt. Våre blir henta i tide og utide av farmora for piknik, kino og overnattinger. Så de har ett veldig nært bånd.
Veldig sårende. Man vil jo de skal ha ett godt forhold. Man kan jo se gleden i det.Høres så fantastisk ut å ha slike besteforeldre.
Verken mine eller hans er slik. Enda har det aldri skjedd at de spørr om de kan få låne ungene.
Jeg vet at det kan være slitsomt å ha små barn på overnatting. Men en tur i parken, på lekeplassen, på kino, osv. Det hadde vell de fleste klart.
Men jeg må bare klare å legge tankene til sides. 3,5 dag uten mamma og pappa må de bare klare.
Jeg vet at jeg ikke kan forvente å få hjelp. Men er sårende når våres foreldre egentlig ikke ønsker å lære å kjenne barnebarna.