Nja. Litt. Men fryktelig tungt enda. Så føler meg langt i fra god. Går fra varm ett øyeblikk til kald neste.
Høres ille plagsomt ut[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja. Litt. Men fryktelig tungt enda. Så føler meg langt i fra god. Går fra varm ett øyeblikk til kald neste.
Kjekt å gi bort. Nettop blitt hentet to lenestoler her . Og blir hentet 6 spisestoler om litt![]()
Sier du som nesten nettopp har kommet hjem [emoji23]
Jaja må vaske hele leiligheten idag for å komme ajour før avreise, men var ei som lekte med neglelakk idag så måtte ta vekk en del fra henne som igjen ødela min neglelakk og etter å ha vasket klær var neglene nesten helt ødelagt såååå jeg prioriterer dem først, kjedelig å jobbe så hardt med neglene også få de ødelagt rett før avreise [emoji13]
Bare bra. Snart ferdig på jobbAlt vel[emoji1]
Du da?
neuda har mer enn nok. Dette har bare vært lagret. Syke samlereDeilig å bli kvitt litt[emoji2]
Skal du kjøpe nytt?
Ja det er detSpennende med UL [emoji173]
Får krysse fingreneSopot er badeplassen i Polen. Ganske nærme Gdansk
Krysser fingrene for at vi får ligge litt på stranden selv om sesongen er på hell.
Hvordan går det med deg?Fått rom og greier [emoji4]![]()
Håper du får sovet og at du føler deg bedre når du våkner [emoji173]Ble plutselig helt slått ut så måtte ta paracet å legge meg
Går greit. Jeg er nå her. Smertestillende har ikke optimal effekt, så de bytter medisiner og velger å gjøre en spinalpunksjon med måling og tapping. Så er innlagt til de får mulighet til å gjøre det.Hvordan går det med deg?
Lykke til [emoji8][emoji8]Går greit. Jeg er nå her. Smertestillende har ikke optimal effekt, så de bytter medisiner og velger å gjøre en spinalpunksjon med måling og tapping. Så er innlagt til de får mulighet til å gjøre det.
God bedringBle plutselig helt slått ut så måtte ta paracet å legge meg
Lykke til ❤❤Går greit. Jeg er nå her. Smertestillende har ikke optimal effekt, så de bytter medisiner og velger å gjøre en spinalpunksjon med måling og tapping. Så er innlagt til de får mulighet til å gjøre det.
Sov litt, hjalp litt heldigvisHåper du får sovet og at du føler deg bedre når du våkner [emoji173]
Kose dereMiddag spist, nå skal vi en tur nrd til vannet