Er det jeg er litt usikker påEr det ikke tom den mnd de stsrter?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg er litt usikker påEr det ikke tom den mnd de stsrter?
Må være digg å komme tilbake på jobbJeg hadde ca 320 uleste i går. Gjennom alle i dag men fikk noen nye på slutten av dagen da. Nå kan jeg sende mail også så da går det forhåpentligvis ut mail til kunden min om at jeg er back in business i morgen
Og med det renner det inn svar fra mange av de 32 personene som mottar den tenker jeg. Den nye kunden min har jeg allerde vært litt i kontakt med i dag
Hvilken kaker bakte du? Bilde? For håpe det ikke blir for lengeDisse 6000 får jeg nok ikke hjulpet så mye til med :-(
To kaker bakt i dag. Ha på glasur når lillemor sover. Og så er det å rydde og vaske huset som står litt på hodet etter at vi kom hjem fra ferie for under en uke siden med veldig mye klesvask....
Går vel på et vis
I morgen altså da selskap, uvisst hvor lenge, men om farmor er med blir ikke mine foreldre så lenge som ellers , så da har jeg sånnsett kvelden etter ungene er i seng
Vært lenge borte?Ja lille gutten min![]()
Sopot? Hørtes uansett digg utHar bestilt kjærestetur til SOPOT i 4 dager
Drar om 3 uker![]()
Så braFarmor møter oss på sykehuset [emoji173]
Leste om det pp fb i går , men kan hende de tok feilEr det jeg er litt usikker på
Dette står på navEr det jeg er litt usikker på
Helt sant. Man får tom den mnd de starter. Om det så er 1. Eller 25.Er det ikke tom den mnd de stsrter?
Siden mandag ettermiddag.Vært lenge borte?
Så herlig [emoji7]Har bestilt kjærestetur til SOPOT i 4 dager
Drar om 3 uker![]()
Ja det må i allefall registreres så de vet jeg blir verre. Så ikke jeg bare er hjemme. Sånn sett er det bra.Du får bare krysse fingrene for at dette gjør at ting skjer fortere.
Sender deg en stor klem. og skal tenke på deg![]()
OkSiden mandag ettermiddag.
Takk. Sliten. Vil egentlig bare være hjemme.Lykke til [emoji173][emoji173]
Her ogHurra for sool
Koselig! [emoji173]Har bestilt kjærestetur til SOPOT i 4 dager
Drar om 3 uker![]()
Spennende med UL [emoji173]Her er det først legetime hos fastlegen og så sykehustime på UL.
Sitter nå å venter på sykehuset...* ble litt hektisk morgen* men etter dette finnes det ingen planer![]()
Det skjønner jegTakk. Sliten. Vil egentlig bare være hjemme.
Det er deiligHer og![]()