God morgenGod morgen Kengu [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen Kengu [emoji6]
Er på jobb til 15. Ellers gleder jeg meg enormt til å få OJ hjem i dagPlaner for dagen?
Er det ikke tom den mnd de stsrter?Siden lille begynte i bhg 1. August så skal man ikke ha kontantstøtte i august, ikke sant?
Neeei. Og legen ringte tilbake, de hadde snakket med sykehuset så jeg fikk 2 valg. Samboer kunne komme å hente meg og bli med, mens noen kom hit og tok over lille, eller de sendte ambulanse for de vil ha meg til akutten, så hurra for denne dagen. Men det kan være det skjer noe. Vet ikke. Jeg håper de tar en spinalpunksjon og måler trukket i hjernen, men da skal det være ille før de gjør det.

Ser denPrøvd alt jeg synes er trygt ifh til helsa og reiseveien inn til sykehuset [emoji28] så ingen lakrisrot-te eller lakserende midler [emoji23]
Lykke til ❤❤Neeei. Og legen ringte tilbake, de hadde snakket med sykehuset så jeg fikk 2 valg. Samboer kunne komme å hente meg og bli med, mens noen kom hit og tok over lille, eller de sendte ambulanse for de vil ha meg til akutten, så hurra for denne dagen. Men det kan være det skjer noe. Vet ikke. Jeg håper de tar en spinalpunksjon og måler trukket i hjernen, men da skal det være ille før de gjør det.
Har han vært borte?Er på jobb til 15. Ellers gleder jeg meg enormt til å få OJ hjem i dag![]()
Ja på hyttetur med farmor,tanten og søskenbarnHar han vært borte?
Ah skjønner det blir godt å få han hjem daJa på hyttetur med farmor,tanten og søskenbarn
Så digg daHar bestilt kjærestetur til SOPOT i 4 dager
Drar om 3 uker![]()
Nei, og ikke så veldig praktisk når jeg har 2 timer reisevei til føden [emoji28]Ser den [emoji14] Kanskej ikke så morro å sitte på toalettet heller.
Her er det først legetime hos fastlegen og så sykehustime på UL.God morgenHerlig da.
Lite på planen. Hjemme da.
Der da? [emoji173]
Litt deilig å kose seg med melkeflaksen på morgenen. Ser at storebror også koser seg når han får en flaske i ny og ned og for ligger med oss.God morgen. Lille våkna 6 i dag. Slapper av med litt melk nå [emoji173] Egentlig litt stor for det, men det får vi løse litt senere.
Jeg har slitt med hodet og kastet opp i dag og i går. Følt meg veldig uvel. I dag ringte jeg legekontoret, for å høre om legen min kunne ringe meg. De ville ha meg ned... Prøvde å forklare at de antagelig ikke får gjort mye, men de vil ha meg ned allikevel. Måle trykk, se meg osv. Greit nok, men jeg kan ikke kjøre. Dårlig unnskyldning, vi sender bil. Men datteren min er hjemme. Men farmor kan ta henne om jeg må ned. De skulle snakke med legen, se om hun godtok å bare ringe, eller om de skal få meg hentet ned dit. Jaja. De får endret medisiner. Målt blodtrykk. I bestefall sendt meg til øyelegen akutt, men det skjer ikke med mindre jeg ikke ser. Så ja. Optimist tenkte sikkert kontordama nå [emoji23]
Ellers er ungen og undulatene ganske fornøyde da [emoji4]
Tja første lege time.var ikke helt positiv...for se hva sykehuset sier om testene.God morgen.
Lykke til hos legen. Også må du ha en fin dag![]()
Det var diggGrillfilet, sommerkoteletter, pølser og hamburger[emoji2]
Jo takk:/)Lykke til his lege
Farmor møter oss på sykehuset [emoji173]Dra ned du, la farmor passe jenta