Skravletråd AUGUST!

Herlig med naturlig :) Liker helst best det jeg :)
Liker med litt farger også nå som jeg for det meste har hatt det, men vil helst være naturlig på ferie og på jobb [emoji4]

Greit å få gjort liksom litt annet ja. Fakturerbar tid er ønsket av arbeidsgiver.
Og strengt tatt litt mer givende enn å pusse neglene i alle evighet. Men tok med EM sånn fordi jeg lett brekker eller river negler på jobb og da er det greit å kunne glatte kanten
Alle burde vel egentlig ha en neglefil tilgjengelig uansett hvor man er [emoji6]

Høres ut som om sjefen har riktige prioriteringer [emoji6]

Ja, også har jeg desverre ikke så mye positivt å meddele meg i perioder, så å spre galle fordi jeg er sur det gidder jeg ikke [emoji14]
Tja om det Kan hjelpe så hvorfor ikke? For noen blir det jo som en type terapi å skrive ting for å få det litt ut av systemet

Må være på jobb om under 6 timer men prioriterte å få ferdig leilighet samt ta en skikkelig dusj!

Nå skal jeg kose meg med nyvasket sengetøy [emoji7]

God morgen

Jeg er våken, alle andre sover her også

Dusjen hørtes egentlig lurt ut.

Greia er at jeg har bursdag og da kan jeg ikke vare stå opp og dra på jobb før ungene får overlevert gave og gratulasjoner.

Men jeg vurderer å stå opp likevel. Vurderte å rydde litt. Mannen er hjemme formodentlig alene (tilvenning i bhg så hun skal være opp mot fire timer alene i bhg) noen timer så han skal shine huset da men han forventes ikke å komme til å vaske badet. Både fordi han alltid har fokus på kjøkkenet og der kan han sikkert holde på det meste av timene, og fordi han vel egentlig aldri vasker badet, det tar jeg (altså mens han vasker opp og vasker kjøkken da)

Vi er ekstremt skippertakssrbeidende på husarbeid desverre. Rutiner for regelmessig innsats forsøkes stadig..

God morgen

Greia er at jeg har bursdag og da kan jeg ikke vare stå opp og dra på jobb før ungene får overlevert gave og gratulasjoner.

Men jeg vurderer å stå opp likevel. Vurderte å rydde litt. Mannen er hjemme formodentlig alene (tilvenning i bhg så hun skal være opp mot fire timer alene i bhg) noen timer så han skal shine huset da men han forventes ikke å komme til å vaske badet. Både fordi han alltid har fokus på kjøkkenet og der kan han sikkert holde på det meste av timene, og fordi han vel egentlig aldri vasker badet, det tar jeg (altså mens han vasker opp og vasker kjøkken da)

Vi er ekstremt skippertakssrbeidende på husarbeid desverre. Rutiner for regelmessig innsats forsøkes stadig..
Gratulerer med dagen:)

Jada, og så hadde vi vel trodd at vi skulle ha en nyfødt nå, så ble ikke kjøpt billetter [emoji28] og uansett høygravid i et sånt folkehav.. nei.. tror det var en helt super konsert da [emoji4]

Hadde nok unngått konsert som høygravid selv[emoji12]

God morgen

Gratulerer med dagen:)) kos deg i dag

Back
Topp