Jupp er det, mangler et lag nå så er jeg fornøyd [emoji4]Så typisk da. Får håpe de er i orden snart da. Og lykke til med full vask ! [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp er det, mangler et lag nå så er jeg fornøyd [emoji4]Så typisk da. Får håpe de er i orden snart da. Og lykke til med full vask ! [emoji1]
Og speil også nåSå greit da [emoji4]
Uuh herlig daJupp er det, mangler et lag nå så er jeg fornøyd [emoji4]
Ja det er godt [emoji16] gjenbruk er herlig [emoji4]Og speil også någodt andre har bruk for det
![]()
Huff ja ikke lenge igjen til jeg skal vaske hele leiligheten [emoji54]Uuh herlig daIkke lenge igjen da
![]()
Så snilt!Kjekt å gi bort. Nettop blitt hentet to lenestoler her . Og blir hentet 6 spisestoler om litt![]()
Godt når alt er klart. Er jo så digg å komme hjem og ha det ryddig og fint. Slippe stresset over altHuff ja ikke lenge igjen til jeg skal vaske hele leiligheten [emoji54]
Også etter det må jeg fikse et liten hår problem [emoji54] jaja blir godt på fredag når vi reiser [emoji6]
Bare bra andre får glede av detSå snilt!![]()
Jupp [emoji16] orker virkelig ikke reise fra rot [emoji54]Godt når alt er klart. Er jo så digg å komme hjem og ha det ryddig og fint. Slippe stresset over alt![]()
Hvilken film da? [emoji4]Sett film vi
Ikke jeg heller.Jupp [emoji16] orker virkelig ikke reise fra rot [emoji54]
Herlig med naturligDa er siste laget forhåpentligvis tørt nok for må nesten få gjort noe nå [emoji54]
Veldig naturlig pga jobb imorgen tidlig og satser på at jeg ikke må legge ny neglelakk før vi er i Egypt [emoji4]![]()
Greit å få gjort liksom litt annet ja. Fakturerbar tid er ønsket av arbeidsgiver.Kjedelig om du skulle ordnet negler hver dag [emoji6]
Into the whiteHvilken film da? [emoji4]
Ganske naturlig her også.Da er siste laget forhåpentligvis tørt nok for må nesten få gjort noe nå [emoji54]
Veldig naturlig pga jobb imorgen tidlig og satser på at jeg ikke må legge ny neglelakk før vi er i Egypt [emoji4]![]()
Ja, også har jeg desverre ikke så mye positivt å meddele meg i perioder, så å spre galle fordi jeg er sur det gidder jeg ikke [emoji14]Det skjønner jeg godt, vanskelig å skulle være positiv og sosial når helenorge fungerer sånn [emoji853]
Ja men akkurat det kan være godt daHusker vi blandet all mulig reste frukt til snuppa en gang, hun elsket det [emoji23]
Når drar dere?Da er siste laget forhåpentligvis tørt nok for må nesten få gjort noe nå [emoji54]