Skravletråd AUGUST!

Så typisk da. Får håpe de er i orden snart da. Og lykke til med full vask ! [emoji1]
Jupp er det, mangler et lag nå så er jeg fornøyd [emoji4]

Uuh herlig da :) Ikke lenge igjen da :)
Huff ja ikke lenge igjen til jeg skal vaske hele leiligheten [emoji54]

Også etter det må jeg fikse et liten hår problem [emoji54] jaja blir godt på fredag når vi reiser [emoji6]

Huff ja ikke lenge igjen til jeg skal vaske hele leiligheten [emoji54]

Også etter det må jeg fikse et liten hår problem [emoji54] jaja blir godt på fredag når vi reiser [emoji6]
Godt når alt er klart. Er jo så digg å komme hjem og ha det ryddig og fint. Slippe stresset over alt :)

Da er siste laget forhåpentligvis tørt nok for må nesten få gjort noe nå [emoji54]

Veldig naturlig pga jobb imorgen tidlig og satser på at jeg ikke må legge ny neglelakk før vi er i Egypt [emoji4]
604a52776cc3ccad1b87fcd34896de98.jpg

Da er siste laget forhåpentligvis tørt nok for må nesten få gjort noe nå [emoji54]

Veldig naturlig pga jobb imorgen tidlig og satser på at jeg ikke må legge ny neglelakk før vi er i Egypt [emoji4]
Herlig med naturlig :) Liker helst best det jeg :)

Kjedelig om du skulle ordnet negler hver dag [emoji6]
Greit å få gjort liksom litt annet ja. Fakturerbar tid er ønsket av arbeidsgiver.
Og strengt tatt litt mer givende enn å pusse neglene i alle evighet. Men tok med EM sånn fordi jeg lett brekker eller river negler på jobb og da er det greit å kunne glatte kanten

Ganske naturlig her også.

Lagt to lag bare. Baselakk som er helt blank.
Og topplakk med litt rosa skimmer men ingen egentlig farge.

Mest pga at jeg ikke har tid til å vente på ar alle lagene skal tørke. Men ville ha noe.

Det skjønner jeg godt, vanskelig å skulle være positiv og sosial når helenorge fungerer sånn [emoji853]
Ja, også har jeg desverre ikke så mye positivt å meddele meg i perioder, så å spre galle fordi jeg er sur det gidder jeg ikke [emoji14]

Når drar dere?

Back
Topp