Skravletråd AUGUST!

Æsj, så kjipt[emoji31] håper hodet er bedre nå!
Nja. Litt. Men fryktelig tungt enda. Så føler meg langt i fra god. Går fra varm ett øyeblikk til kald neste.

Kjekt å gi bort. Nettop blitt hentet to lenestoler her . Og blir hentet 6 spisestoler om litt :)

Veldig :(

Så etter den er jeg blitt veldig obs på motorsyklister selv som gjerne er i blindsoner og slikt.
Er vel en fordel for dem også å kjøre i en liten gruppe så de er mer synlige. Skummelt uansett [emoji853]

Jepp. Jeg har vært en hurpe sikkert siste to månedene om ikke mer. Er ikke så mye her inne heller, for finnes ikke noe sosialt som interesserer meg om dagen desverre. Alt er bare litt surt.
Det skjønner jeg godt, vanskelig å skulle være positiv og sosial når helenorge fungerer sånn [emoji853]

Jaja må vaske hele leiligheten idag for å komme ajour før avreise, men var ei som lekte med neglelakk idag så måtte ta vekk en del fra henne som igjen ødela min neglelakk og etter å ha vasket klær var neglene nesten helt ødelagt såååå jeg prioriterer dem først, kjedelig å jobbe så hardt med neglene også få de ødelagt rett før avreise [emoji13]

Jaja må vaske hele leiligheten idag for å komme ajour før avreise, men var ei som lekte med neglelakk idag så måtte ta vekk en del fra henne som igjen ødela min neglelakk og etter å ha vasket klær var neglene nesten helt ødelagt såååå jeg prioriterer dem først, kjedelig å jobbe så hardt med neglene også få de ødelagt rett før avreise [emoji13]
Så typisk da. Får håpe de er i orden snart da. Og lykke til med full vask ! [emoji1]

Disse 6000 får jeg nok ikke hjulpet så mye til med :-(

To kaker bakt i dag. Ha på glasur når lillemor sover. Og så er det å rydde og vaske huset som står litt på hodet etter at vi kom hjem fra ferie for under en uke siden med veldig mye klesvask....

Går vel på et vis

I morgen altså da selskap, uvisst hvor lenge, men om farmor er med blir ikke mine foreldre så lenge som ellers , så da har jeg sånnsett kvelden etter ungene er i seng
Ikke jeg heller, eller ihvertfall ikke så mye som jeg ønsker, utrolig mye som skjer her når og med en selvdiagnosert mild ocd ([emoji23][emoji23][emoji23]) så er det en del som må ordnes her før vi reiser [emoji54]

Back
Topp