Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant [emoji14]Det er sant men han merker at han får ord som vi forstår![]()
Åh, herlig [emoji173]Gaven overlevert venninna mi med en ekstra detaljHu ble kjempeglad [emoji7]
![]()
![]()
Kjøpte sånne knapper på ebayGaven overlevert venninna mi med en ekstra detaljHu ble kjempeglad [emoji7]
![]()
![]()
Idag også altså.. jaja får tatt unna litt viktige negleoppgaver daSå travelt har jeg det.... Datatrøbbel....
![]()
Jeg er veldig klar [emoji4] håper bare hun i magen er klar snart også [emoji16]Såpassføler du deg klar?
Er kanskje det? [emoji23]Gjerne tendens til det i slutten? [emoji23]
Huff rydde, vaske klær og helst vaske hele leiligheten samt pakke litt mer [emoji54]God morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevneshva er dagens planer?
Så lenge? [emoji54] hadde blitt ei skikkelig kjerring for lenge siden selv!Deilig å jobbe da. Liker det selv jeg [emoji2]
Nei. Lite. Venter. Men time hos nevro om 3 uker og øye om 5. Ellers begynner jeg å bli en sur og bitter kjerring [emoji23]
Fikk 50 for 20 på ebay [emoji23] Elsker ebayKjøpte sånne knapper på ebaymamma hadde sett de på butikken til 10 kr knappen eller der i nærheten. Kjøpte 20 stk på ebay til 18 kr ca
![]()
Følte meg veldig på overtid med nr 2. Men nt 1 ble født uke 35. Nr 2 uke 39.Er kanskje det? [emoji23]
Vanskelig å si, mye kan ligne på hverandre. Men du burde jo blitt veldig syk om du har fått det.Men jeg er jammen usikker også. Kan legen avkrefte/bekrefte tror du? Vet endel kan ha veldig få prikker. Hun har bare 3. Er veldig pigg. Ingen nye. Så usikker. Men de ser ut som vannkopper synes jeg. Jeg har hatt 10-15 av de jeg og. Minner om blemmer som klør. Hva tror du?![]()
![]()
![]()
![]()
Det er jo nr1 for meg, så sannsynligheten er vel størst for å føde ila uke 40/41 [emoji4]Følte meg veldig på overtid med nr 2. Men nt 1 ble født uke 35. Nr 2 uke 39.![]()
Hvordan lå moren din ann da? [emoji1] De sier ofte går de etter detDet er jo nr1 for meg, så sannsynligheten er vel størst for å føde ila uke 40/41 [emoji4]
[emoji23] barn bryr seg ikke om rare kombinasjoner heldigvis [emoji6]God morgen alleLille spiser mais og blåbær foran tvn (av alle kombinasjoner) og mor lader opp for dagen. Vi har lagt dyna på gulvet, og hun har funnet frem tegneboka. Glad i å tegne i en alder av 1,5 år
![]()
Godt du fikk sove litt ekstra da [emoji4]God morgen! Det er 6 timer siden denne kroppen bestemte seg for at det var morgen, men jeg fikk heldigvis sove igjen etter noen runder på do og litt trykking på telefonen. Nå er frokosten på bordet og jeg starter nok en dag med ruging og forhåpentligvis litt rydding og vasking [emoji4]
Neglene skinner blanke i mangel på neglelakk. Og jeg venter på en telefon.Idag også altså.. jaja får tatt unna litt viktige negleoppgaver da
Vel. Mentalt ja. Fordi jeg har en del jeg ville ha gjort....Slitsom dag på jobben? [emoji14]![]()