Frisør og Coop obs . Der da?
Tja.. jeg og lillegull tar kanskje en tur på biblioteket, det bruker å være populært
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frisør og Coop obs . Der da?
Så spennande!G
God morgen
På tur å se på rester etter et fly som styrtet under 2 verdenskrig
Hahaha. Ja jeg er verdens største svime til tider.Syntes det var veldig mange quotes * ler* men best å holde seg hjemme
Ja vi koser oss hjemme en stund vi [emoji14]Jeg tror det er vannkopper. Pleier ikke komme "pang" med en gang. Jentungen min hadde 4 stk i 2 dager. Før det brøt ut. Og da kom det nye i 3 dager etterpå.
Er vi ikke alle [emoji14]Hahaha. Ja jeg er verdens største svime til tider.
Er sånn her til tider og. Vipper skikkelig av pinnen [emoji14]I går var han helt på enden av den skalaen hele dag. Til å med pappa fikk smake på raseriet hans. Men i dag er han tilbake til seg selv og solstrålen min skinner![]()
Åh. Han prøvde den. Den funka ikke. Normalt har han snorkeplaster over nesa. Men den hadde visst havna på puta i natt. [emoji23]Nhæ er en sånn nesespray mot snorking.... tas vær 4 dag... skal prøve å få sjekka hva den heter litt senere
Jupp er detSå spennande!
Hahaha. Hun er småspist til tider. Men i hver sin lille boks altså [emoji23] Ville ikke ha frokost. Fikk først en liten boks med noen blåbær i. Så så hun maisen i kjøleskapet og ville ha det også. Satt å spiste annenhver.God morgen.
Høres ut som en koselig morgning det
Men mais og blåbær komboen var ny for meg![]()
Ikke sant? [emoji23] Søtt og syrlig kanskje [emoji14]Mais og blåbær var fin kombinasjon ( guttungen elsker det) ikke spør hvorfor
Godt å høre [emoji173][emoji173]Skulle på jobb. Men ble hjemme med barna. Men de lar meg sove litt uansett ♡ Takk ♡Han sto opp 0520. Så la meg da. Og etter litt sovna jeg hvertfall![]()
Ja vi er overbevist og blir hjemme [emoji23]Syns det ligner veldig på vannkopper. Og det er vel strengt talt bare 6 mnd siden vi hadde det i hus selv![]()
Mais er vel avførende, og blåbær er stoppende. Så fin kombinasjon sånn settHahaha. Hun er småspist til tider. Men i hver sin lille boks altså [emoji23] Ville ikke ha frokost. Fikk først en liten boks med noen blåbær i. Så så hun maisen i kjøleskapet og ville ha det også. Satt å spiste annenhver.
Haha ja noe i den duren men ned går detIkke sant? [emoji23] Søtt og syrlig kanskje [emoji14]
Hahaha [emoji14] bra han har funnet noe som funket så lenge den sitterÅh. Han prøvde den. Den funka ikke. Normalt har han snorkeplaster over nesa. Men den hadde visst havna på puta i natt. [emoji23]
Hvet ikke om han er i en periode. Men merker at han blir tydeligere i språket i det siste. Så det er når han ikke blir forstått det går helt overEr sånn her til tider og. Vipper skikkelig av pinnen [emoji14]
Jada, og så hadde vi vel trodd at vi skulle ha en nyfødt nå, så ble ikke kjøpt billetter [emoji28] og uansett høygravid i et sånt folkehav.. nei.. tror det var en helt super konsert da [emoji4]Fornuftige og flinke dere er[emoji1]
Skulle ønske jeg også kunne se Robbie[emoji7]
Jaja heldig da [emoji4]Helt santHan overlevde turen. Tørr da. Så han var nok innendørs når den verste regnbygen var
![]()
Håper du fikk mer søvn og at du føler deg bedre nå [emoji173]️Ufrivillig natteravn nå.
Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg
Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner..![]()