Skravletråd AUGUST!

Frisør og Coop obs . Der da?

Tja.. jeg og lillegull tar kanskje en tur på biblioteket, det bruker å være populært :) siden mannen ble ferdig å pusse ned komoden idag, så tenkte jeg å begynne å make når gullet sover :)

I går var han helt på enden av den skalaen hele dag. Til å med pappa fikk smake på raseriet hans. Men i dag er han tilbake til seg selv og solstrålen min skinner:)
Er sånn her til tider og. Vipper skikkelig av pinnen [emoji14]

Nhæ er en sånn nesespray mot snorking.... tas vær 4 dag... skal prøve å få sjekka hva den heter litt senere
Åh. Han prøvde den. Den funka ikke. Normalt har han snorkeplaster over nesa. Men den hadde visst havna på puta i natt. [emoji23]

God morgen.

Høres ut som en koselig morgning det :)

Men mais og blåbær komboen var ny for meg :P
Hahaha. Hun er småspist til tider. Men i hver sin lille boks altså [emoji23] Ville ikke ha frokost. Fikk først en liten boks med noen blåbær i. Så så hun maisen i kjøleskapet og ville ha det også. Satt å spiste annenhver.

Hahaha. Hun er småspist til tider. Men i hver sin lille boks altså [emoji23] Ville ikke ha frokost. Fikk først en liten boks med noen blåbær i. Så så hun maisen i kjøleskapet og ville ha det også. Satt å spiste annenhver.
Mais er vel avførende, og blåbær er stoppende. Så fin kombinasjon sånn sett :p

Fornuftige og flinke dere er[emoji1]
Skulle ønske jeg også kunne se Robbie[emoji7]
Jada, og så hadde vi vel trodd at vi skulle ha en nyfødt nå, så ble ikke kjøpt billetter [emoji28] og uansett høygravid i et sånt folkehav.. nei.. tror det var en helt super konsert da [emoji4]

God morgen! Det er 6 timer siden denne kroppen bestemte seg for at det var morgen, men jeg fikk heldigvis sove igjen etter noen runder på do og litt trykking på telefonen. Nå er frokosten på bordet og jeg starter nok en dag med ruging og forhåpentligvis litt rydding og vasking [emoji4]

Helt sant :D Han overlevde turen. Tørr da. Så han var nok innendørs når den verste regnbygen var :)
Jaja heldig da [emoji4]

Er glad pappa her sluttet med sånt, sikkert en morsom hobby men fy så bekymret man kan bli også [emoji54]

Ufrivillig natteravn nå.

Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg

Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner.. :(
Håper du fikk mer søvn og at du føler deg bedre nå [emoji173]️

Back
Topp