Skravletråd AUGUST!

Hva til middag i dag da? Klarer ikke tenke på helt det enda... [emoji33] Men burde vel strengt begynne tenke på det.

Ufrivillig natteravn nå.

Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg

Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner.. :(

Æsj, så kjipt[emoji31] håper hodet er bedre nå!

God morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevnes:p hva er dagens planer?

Hørtes herlig ut[emoji1]
Her har jeg vært på jobb idag og grillet med gutta etterpå[emoji2]

Ihvertfall kjedelig å stå opp så tidlig[emoji13]
Og å gå igjennom 124 mail[emoji85]
Jeg hadde ca 320 uleste i går. Gjennom alle i dag men fikk noen nye på slutten av dagen da. Nå kan jeg sende mail også så da går det forhåpentligvis ut mail til kunden min om at jeg er back in business i morgen
Og med det renner det inn svar fra mange av de 32 personene som mottar den tenker jeg. Den nye kunden min har jeg allerde vært litt i kontakt med i dag

Disse 6000 får jeg nok ikke hjulpet så mye til med :-(

To kaker bakt i dag. Ha på glasur når lillemor sover. Og så er det å rydde og vaske huset som står litt på hodet etter at vi kom hjem fra ferie for under en uke siden med veldig mye klesvask....

Går vel på et vis

I morgen altså da selskap, uvisst hvor lenge, men om farmor er med blir ikke mine foreldre så lenge som ellers , så da har jeg sånnsett kvelden etter ungene er i seng

God morgen alle :) Lille spiser mais og blåbær foran tvn (av alle kombinasjoner) og mor lader opp for dagen. Vi har lagt dyna på gulvet, og hun har funnet frem tegneboka. Glad i å tegne i en alder av 1,5 år :)

Hørtes ut som en koselig morgenstund[emoji173]️

Back
Topp