Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke kult.Heldige du ja [emoji8] Fått det verre og verre helst her![]()
Haha. Det hørtes bra ut [emoji23]Lillegull skal ha kaviar og brunost.. hehe
Hva til middag i dag da? Klarer ikke tenke på helt det enda... [emoji33] Men burde vel strengt begynne tenke på det.
Heldiggris [emoji7] Godt også det. Hjemmelaga?Idag ble det lasagne. Mannen som lager middag denne uken[emoji16]
Det er godt det.Idag ble det lasagne. Mannen som lager middag denne uken[emoji16]
Ufrivillig natteravn nå.
Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg
Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner..![]()
God morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevneshva er dagens planer?
God morgen![]()
Oh alltid litt tøft det
Husker ikke om jeg rakk å svare deg [emoji85] Tusen takk! Hun klarer seg særdeles bra [emoji4]Masse god bedring til snuppa di[emoji4]
Det hørtes digg utHørtes herlig ut[emoji1]
Her har jeg vært på jobb idag og grillet med gutta etterpå[emoji2]
Heldigvis virker data nå så i morgen skal jeg jobbe skikkeligGreit å få fikset negler da [emoji6]
Jeg hadde ca 320 uleste i går. Gjennom alle i dag men fikk noen nye på slutten av dagen da. Nå kan jeg sende mail også så da går det forhåpentligvis ut mail til kunden min om at jeg er back in business i morgenIhvertfall kjedelig å stå opp så tidlig[emoji13]
Og å gå igjennom 124 mail[emoji85]
God morgen alleLille spiser mais og blåbær foran tvn (av alle kombinasjoner) og mor lader opp for dagen. Vi har lagt dyna på gulvet, og hun har funnet frem tegneboka. Glad i å tegne i en alder av 1,5 år
![]()
God morgen alle sammen
God morgen! Hva er planene for dagen?
Sånn det ofte er. Finner alltids masse til barn da [emoji23]