Skravletråd AUGUST!

God morgen! Det er 6 timer siden denne kroppen bestemte seg for at det var morgen, men jeg fikk heldigvis sove igjen etter noen runder på do og litt trykking på telefonen. Nå er frokosten på bordet og jeg starter nok en dag med ruging og forhåpentligvis litt rydding og vasking [emoji4]

God morgen! Hvor langt er du kommet i rugingen?

Jaja heldig da [emoji4]

Er glad pappa her sluttet med sånt, sikkert en morsom hobby men fy så bekymret man kan bli også [emoji54]
Ikke så ille nå når han har Harley. Den er han redd for. Men når han hadde buell. Søren da var jeg bekymra konstant

Jupp. Urolig i natt visstnok. Lå seriøst inntil øret mitt. Nesten skilsmisse grunn det der [emoji23][emoji23]
Haha. Folk skiller seg for mindre:p for min del så merker jeg ikke snorkingen hans men han vekker storebror med snorkingen [emoji14] så fikk han til p begynne med denne før lillebror kommer.

Hvet ikke om han er i en periode. Men merker at han blir tydeligere i språket i det siste. Så det er når han ikke blir forstått det går helt over
Ja er gjerne i slike perioder hvor de er ordentlige morsomme i humøret [emoji173] Stakars. Ikke så enkelt alltid. Vil så gjerne, også går det akkurat ikke.

Ja er gjerne i slike perioder hvor de er ordentlige morsomme i humøret [emoji173] Stakars. Ikke så enkelt alltid. Vil så gjerne, også går det akkurat ikke.
Det er sant men han merker at han får ord som vi forstår:p

Haha. Folk skiller seg for mindre:p for min del så merker jeg ikke snorkingen hans men han vekker storebror med snorkingen [emoji14] så fikk han til p begynne med denne før lillebror kommer.
Jeg tåler fint snorking jeg også. Men ikke når hodet tuller. Da er jeg så obs på absolutt alt av lyder [emoji14]

Men så greit at det funker for din :D

Jo takk. Vi koser oss forsåvidt. Det samme til deg [emoji8] Jeg har nettopp hengt over doskåla også, så hurra... Spørs om vannkopper og trykk ikke var god kombo.
Æsj. Det var det nok ikke. Litt mye på en gang det gitt ♡

Takk [emoji8]

Jeg tåler fint snorking jeg også. Men ikke når hodet tuller. Da er jeg så obs på absolutt alt av lyder [emoji14]

Men så greit at det funker for din :D
Ja migrene er helt håpløst med lyd og lys. Husker hvordan anfallene ødela mye av både dagen og forhold.

Nå skjer det så og si aldri regelmessig lenger. Så jeg er dog heldig som har blitt "kvitt" det.

Ja migrene er helt håpløst med lyd og lys. Husker hvordan anfallene ødela mye av både dagen og forhold.

Nå skjer det så og si aldri regelmessig lenger. Så jeg er dog heldig som har blitt "kvitt" det.
Heldige du ja [emoji8] Fått det verre og verre helst her :(

Back
Topp