>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God bedring i hus ♡Ja vi er overbevist og blir hjemme [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring i hus ♡Ja vi er overbevist og blir hjemme [emoji23]
God morgen! Det er 6 timer siden denne kroppen bestemte seg for at det var morgen, men jeg fikk heldigvis sove igjen etter noen runder på do og litt trykking på telefonen. Nå er frokosten på bordet og jeg starter nok en dag med ruging og forhåpentligvis litt rydding og vasking [emoji4]
Jupp. Urolig i natt visstnok. Lå seriøst inntil øret mitt. Nesten skilsmisse grunn det der [emoji23][emoji23]Hahaha [emoji14] bra han har funnet noe som funket så lenge den sitter![]()
Ikke så ille nå når han har Harley. Den er han redd for. Men når han hadde buell. Søren da var jeg bekymra konstantJaja heldig da [emoji4]
Er glad pappa her sluttet med sånt, sikkert en morsom hobby men fy så bekymret man kan bli også [emoji54]
BobbobHåper du fikk mer søvn og at du føler deg bedre nå [emoji173]️
Jeg har termin på søndag [emoji4]God morgen! Hvor langt er du kommet i rugingen?
Åh nærmer seg kraftig da. Lykke til i innspurtenJeg har termin på søndag [emoji4]
Takk! Kjennes ikke ut som det nærmer seg noe som helst, forbereder meg på overtid jeg [emoji28]Åh nærmer seg kraftig da. Lykke til i innspurten![]()
SåpassJeg har termin på søndag [emoji4]
Haha. Folk skiller seg for mindreJupp. Urolig i natt visstnok. Lå seriøst inntil øret mitt. Nesten skilsmisse grunn det der [emoji23][emoji23]
Ja er nok godt gjennomtenkt [emoji23]Mais er vel avførende, og blåbær er stoppende. Så fin kombinasjon sånn sett![]()
Ja er gjerne i slike perioder hvor de er ordentlige morsomme i humøret [emoji173] Stakars. Ikke så enkelt alltid. Vil så gjerne, også går det akkurat ikke.Hvet ikke om han er i en periode. Men merker at han blir tydeligere i språket i det siste. Så det er når han ikke blir forstått det går helt over
Jo takk. Vi koser oss forsåvidt. Det samme til deg [emoji8] Jeg har nettopp hengt over doskåla også, så hurra... Spørs om vannkopper og trykk ikke var god kombo.God bedring i hus ♡
Det er sant men han merker at han får ord som vi forstårJa er gjerne i slike perioder hvor de er ordentlige morsomme i humøret [emoji173] Stakars. Ikke så enkelt alltid. Vil så gjerne, også går det akkurat ikke.
Gjerne tendens til det i slutten? [emoji23]Takk! Kjennes ikke ut som det nærmer seg noe som helst, forbereder meg på overtid jeg [emoji28]
Jeg tåler fint snorking jeg også. Men ikke når hodet tuller. Da er jeg så obs på absolutt alt av lyder [emoji14]Haha. Folk skiller seg for mindrefor min del så merker jeg ikke snorkingen hans men han vekker storebror med snorkingen [emoji14] så fikk han til p begynne med denne før lillebror kommer.
Æsj. Det var det nok ikke. Litt mye på en gang det gitt ♡Jo takk. Vi koser oss forsåvidt. Det samme til deg [emoji8] Jeg har nettopp hengt over doskåla også, så hurra... Spørs om vannkopper og trykk ikke var god kombo.
Ja migrene er helt håpløst med lyd og lys. Husker hvordan anfallene ødela mye av både dagen og forhold.Jeg tåler fint snorking jeg også. Men ikke når hodet tuller. Da er jeg så obs på absolutt alt av lyder [emoji14]
Men så greit at det funker for din![]()
Heldige du ja [emoji8] Fått det verre og verre helst herJa migrene er helt håpløst med lyd og lys. Husker hvordan anfallene ødela mye av både dagen og forhold.
Nå skjer det så og si aldri regelmessig lenger. Så jeg er dog heldig som har blitt "kvitt" det.