Skravletråd AUGUST!

Ja er det også
Både kengubarnet og min mann er veldig opptatt av 2 verdenskrig så de er så klare for at vi skal dra å se

Tøff fødsel og litt tøff start dessverre
Gratulerer som nybakt tante håper det går bra med mor og barn:)

2 verdenskrig er veldig interessant :) godt hele familien liker det

Ikke spørr meg [emoji14] Jeg har "brent" meg på det en gang før [emoji14]

Jeg solgte jo alt babytøyet. For jeg skulle jo ikke ha flere [emoji14] [emoji14] Det eneste jeg har tatt vare på er klær som betyr noe for meg.
Men med gullfisk hukommelse så husker jeg jo ikke om jeg tok vare på mye eller lite [emoji14]

Så dersom du ikke er helt sikker, og skal fjerne mulighet for flere barn. Vil jeg råde deg til å ta vare på :D
Tja gubben vil ikke ha fler og vi må igjennom ivf så tviler på at det blir flere. Tenkte heller på å ta vare på klærne til mine barn før egne for det hadde jeg ønsket [emoji14]

Tja gubben vil ikke ha fler og vi må igjennom ivf så tviler på at det blir flere. Tenkte heller på å ta vare på klærne til mine barn før egne for det hadde jeg ønsket [emoji14]
Du får prøve deg på det samme som meg:) Ta vare på de spesielle plaggene ;)
Kjekt å ha noe igjen etter ungene i hvert fall:)

Godt du fikk sove noe. Gubben har begynt på nesespray funker i større grad....
Otrivin da? Tar otrivin for tett nese. Men det er ikke ofte den er tett heldigvis.

I går tok jeg imigran nesespray for migrene da. For det meste hjelper den.

Du får prøve deg på det samme som meg:) Ta vare på de spesielle plaggene ;)
Kjekt å ha noe igjen etter ungene i hvert fall:)
Ja skal ta vare på dåpskjolen [emoji14] den har en 59 år gammel tradisjon:p for se hva som skjer med resten

Otrivin da? Tar otrivin for tett nese. Men det er ikke ofte den er tett heldigvis.

I går tok jeg imigran nesespray for migrene da. For det meste hjelper den.
Nhæ er en sånn nesespray mot snorking.... tas vær 4 dag... skal prøve å få sjekka hva den heter litt senere

Back
Topp