JuppI går h*n ble født?
Men alt går etter forholdene bra?
Gratulerer som tante![]()
Gjør vel i grunn det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JuppI går h*n ble født?
Men alt går etter forholdene bra?
Gratulerer som tante![]()
Planer for dagen?God morgen![]()
Gratulerer som nybakt tante håper det går bra med mor og barnJa er det også
Både kengubarnet og min mann er veldig opptatt av 2 verdenskrig så de er så klare for at vi skal dra å se
Tøff fødsel og litt tøff start dessverre
Tja gubben vil ikke ha fler og vi må igjennom ivf så tviler på at det blir flere. Tenkte heller på å ta vare på klærne til mine barn før egne for det hadde jeg ønsket [emoji14]Ikke spørr meg [emoji14] Jeg har "brent" meg på det en gang før [emoji14]
Jeg solgte jo alt babytøyet. For jeg skulle jo ikke ha flere [emoji14] [emoji14] Det eneste jeg har tatt vare på er klær som betyr noe for meg.
Men med gullfisk hukommelse så husker jeg jo ikke om jeg tok vare på mye eller lite [emoji14]
Så dersom du ikke er helt sikker, og skal fjerne mulighet for flere barn. Vil jeg råde deg til å ta vare på![]()
Flott da. Hvor lenge skal dere være? Skal i dagDet er det ja
Takk ❤Gratulerer som nybakt tante håper det går bra med mor og barn
2 verdenskrig er veldig interessantgodt hele familien liker det
Godt det daJupp
Gjør vel i grunn det
Du får prøve deg på det samme som megTja gubben vil ikke ha fler og vi må igjennom ivf så tviler på at det blir flere. Tenkte heller på å ta vare på klærne til mine barn før egne for det hadde jeg ønsket [emoji14]
Flott da. Hvor lenge skal dere være? Skal
En uke til tror jegFlott da. Hvor lenge skal dere være? Skal i dag?
Aha . Så spennende da. Gubben er veldig interessert i sliktEn uke til tror jeg
Skal å se på vrakrester etter fly som styrtet under 2 verdenskrig
Fryktelig tung i dagStår til?
Passe på at storebror ikke gjør for mye ugangPlaner for dagen?
Her er både mann og kengubarnet detAha . Så spennende da. Gubben er veldig interessert i slikt
Usj da så kjiptPasse på at storebror ikke gjør for mye uganger fryktelig kvalm og tung i dag. Så er ikke tipp topp form..
Tusen takk begge to [emoji8]God bedring![]()
God bedring
Huff da. Håpe det føles bedre utover dagenFryktelig tung i dag![]()
Flott daHer er både mann og kengubarnet det
Otrivin da? Tar otrivin for tett nese. Men det er ikke ofte den er tett heldigvis.Godt du fikk sove noe. Gubben har begynt på nesespray funker i større grad....
Ja skal ta vare på dåpskjolen [emoji14] den har en 59 år gammel tradisjonDu får prøve deg på det samme som megTa vare på de spesielle plaggene
Kjekt å ha noe igjen etter ungene i hvert fall![]()
Nhæ er en sånn nesespray mot snorking.... tas vær 4 dag... skal prøve å få sjekka hva den heter litt senereOtrivin da? Tar otrivin for tett nese. Men det er ikke ofte den er tett heldigvis.
I går tok jeg imigran nesespray for migrene da. For det meste hjelper den.