Skravletråd AUGUST!

Innimellom hjelper den heldigvis. Men ikke hver gang. Men nå ble nok ikke kombinasjonen med mannen noe bedre heller. :)

Æsj god bedring. Skjønner deg. Jeg klarer ikke sove med åpen munn. Kun nesa. Så om jeg blir tett sliter jeg [emoji33] Huske neseaprayen i dag. Skriv det opp :)

Håper formen din stiger snart. Kald klut i panna, drugs,mørke og sove litt?

Jeg har bank i bordet ikke hatt migrene etter jeg ble gravid *bank bank* Det er helt MAGISK!!!!!!!

Puste med munnen er ikke mulig for meg heller, helt sikker på et at jeg på en eller annen måte er skrudd feil sammen. Slik at den muligheten ikke er tilgjengelig :P :P

Han var faktisk ikke det. Må ha havna utenom bygene tror jeg. [emoji23]

0f1babda7e4d62efa4896eb12b1724a0.jpg

?????[emoji23]

Men jeg er jammen usikker også. Kan legen avkrefte/bekrefte tror du? Vet endel kan ha veldig få prikker. Hun har bare 3. Er veldig pigg. Ingen nye. Så usikker. Men de ser ut som vannkopper synes jeg. Jeg har hatt 10-15 av de jeg og. Minner om blemmer som klør. Hva tror du?
5622436f42d0048f06adbec034156210.jpg
09b15dd803e655b2cfc7dc8a0339ddf6.jpg
3f01eb62eaf02443d1c40cb6f839984d.jpg
9b651d763ea013888aaf757037211b96.jpg
Syns det ligner veldig på vannkopper. Og det er vel strengt talt bare 6 mnd siden vi hadde det i hus selv :)

Håper formen din stiger snart. Kald klut i panna, drugs,mørke og sove litt?

Jeg har bank i bordet ikke hatt migrene etter jeg ble gravid *bank bank* Det er helt MAGISK!!!!!!!

Puste med munnen er ikke mulig for meg heller, helt sikker på et at jeg på en eller annen måte er skrudd feil sammen. Slik at den muligheten ikke er tilgjengelig [emoji14] :P
Gjort og gjort :) Ringt jobben og sagt i fra. Har laga frokost til minste. Er i seng igjen på kaldt rom. For jeg åpna vinduer med en gang mannen gikk ut. Drugs og alt er inntatt. Prøve sove litt til nå :) Satser på bedre form utover dagen :)

Gjort og gjort :) Ringt jobben og sagt i fra. Har laga frokost til minste. Er i seng igjen på kaldt rom. For jeg åpna vinduer med en gang mannen gikk ut. Drugs og alt er inntatt. Prøve sove litt til nå :) Satser på bedre form utover dagen :)
God bedring :)

Så godt at dagen startet litt bedre idag.

Idag SKAL jeg komme meg på loftet for å se hva jeg har igjen av baby klær. Jeg bare MÅ.
Det er en fordel. Er ferdig med det heldig viss men må få rydda inn de kartongen med klær som jeg ikke har tenkt å bruke.

Tenkte å selge unna alt i en str samlet når spiren vokser ut av str. Viss jeg ikke skal spare Det? Kanskje ikke helt bestemt meg.

God bedring

Ja er det også
Både kengubarnet og min mann er veldig opptatt av 2 verdenskrig så de er så klare for at vi skal dra å se

Tøff fødsel og litt tøff start dessverre
I går h*n ble født?
Men alt går etter forholdene bra?

Gratulerer som tante:)

Det er en fordel. Er ferdig med det heldig viss men må få rydda inn de kartongen med klær som jeg ikke har tenkt å bruke.

Tenkte å selge unna alt i en str samlet når spiren vokser ut av str. Viss jeg ikke skal spare Det? Kanskje ikke helt bestemt meg.
Ikke spørr meg :p Jeg har "brent" meg på det en gang før :P

Jeg solgte jo alt babytøyet. For jeg skulle jo ikke ha flere :P :P Det eneste jeg har tatt vare på er klær som betyr noe for meg.
Men med gullfisk hukommelse så husker jeg jo ikke om jeg tok vare på mye eller lite :P

Så dersom du ikke er helt sikker, og skal fjerne mulighet for flere barn. Vil jeg råde deg til å ta vare på :D

Skulle på jobb. Men ble hjemme med barna. Men de lar meg sove litt uansett ♡ Takk ♡Han sto opp 0520. Så la meg da. Og etter litt sovna jeg hvertfall :)
Godt du fikk sove noe. Gubben har begynt på nesespray funker i større grad....

Back
Topp