Oh alltid litt tøft detHelt greit[emoji2] første jobbedag idag etter ferien...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh alltid litt tøft detHelt greit[emoji2] første jobbedag idag etter ferien...
God morgenGod morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevneshva er dagens planer?
God morgen synGod morgen![]()
Syntes det var veldig mange quotes * ler* men best å holde seg hjemmeSvarer deg på nytt jeg [emoji23] Så ut som du quotet øverste bildet, derfor rare svar. Men ja. Vi får nok bare holde oss hjemme. Uavhengig av 3 eller 100 prikker. Vannkopper kommer i alle antall. Ikke rart jeg har svettet som en gris i helgen [emoji14] Mine er tomme, og fått skorpe. Lille har heldigvis bare 3. Og jeg håper det ikke kommer fler. At hun er den heldige typen![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevneshva er dagens planer?
Men jeg er jammen usikker også. Kan legen avkrefte/bekrefte tror du? Vet endel kan ha veldig få prikker. Hun har bare 3. Er veldig pigg. Ingen nye. Så usikker. Men de ser ut som vannkopper synes jeg. Jeg har hatt 10-15 av de jeg og. Minner om blemmer som klør. Hva tror du?![]()
![]()
![]()
![]()
I går var han helt på enden av den skalaen hele dag. Til å med pappa fikk smake på raseriet hans. Men i dag er han tilbake til seg selv og solstrålen min skinnerGod morgenSå idyllisk! Hadde han en dårlig dag i går? Dagens planer var innkjøring i barnehagen men det utgår pga vannkopper, så blir kos hjemme
Der da?
God morgen.God morgen alleLille spiser mais og blåbær foran tvn (av alle kombinasjoner) og mor lader opp for dagen. Vi har lagt dyna på gulvet, og hun har funnet frem tegneboka. Glad i å tegne i en alder av 1,5 år
![]()
Mais og blåbær var fin kombinasjon ( guttungen elsker det) ikke spør hvorforGod morgen alleLille spiser mais og blåbær foran tvn (av alle kombinasjoner) og mor lader opp for dagen. Vi har lagt dyna på gulvet, og hun har funnet frem tegneboka. Glad i å tegne i en alder av 1,5 år
![]()
Står tilGod morgen [emoji4]
God morgen syn
Står til?God morgen![]()
Innimellom hjelper den heldigvis. Men ikke hver gang. Men nå ble nok ikke kombinasjonen med mannen noe bedre heller.Stakkars. Det hørtes ikke bra ut. Hjelper ikke medisinen?
Ufrivillig våkennatt her også. Er så forkjølatett at jeg ikke får puste om jeg ligger. Og klarer ikke sovne når jeg sitter. Dumt jeg glemte å kjøpe nesespray før i dag
Sånn det ofte er. Finner alltids masse til barn da [emoji23]Ikke ofte jeg finner klær jeg faller for til meg selv[emoji12]
Nei? [emoji23] Da var jeg så dårlig. Han måtte varte meg opp da [emoji23]Uff da, det er uflaks[emoji13]
Regner med du varmet ham når han kom hjem[emoji12]
Han var faktisk ikke det. Må ha havna utenom bygene tror jeg. [emoji23]Hvordan gikk hjemturen. Våt som en kråke??![]()
Skulle på jobb. Men ble hjemme med barna. Men de lar meg sove litt uansett ♡ Takk ♡Huffda [emoji17][emoji17][emoji173] Det er vondt.. Og lyd er grusomt. Især høy lyd. Er du hjemme med barna, eller er det mulighet for noe søvn og hvile i løpet av dagen? Klem til deg [emoji173]
Han sto opp 0520. Så la meg da. Og etter litt sovna jeg hvertfallDet er slitsomt. Husker anfallene godt. Håper du for søvn når mannen din har våknet