Skravletråd AUGUST!

God morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevnes:p hva er dagens planer?
God morgen :)

God morgen alle :) Lille spiser mais og blåbær foran tvn (av alle kombinasjoner) og mor lader opp for dagen. Vi har lagt dyna på gulvet, og hun har funnet frem tegneboka. Glad i å tegne i en alder av 1,5 år :)

Svarer deg på nytt jeg [emoji23] Så ut som du quotet øverste bildet, derfor rare svar. Men ja. Vi får nok bare holde oss hjemme. Uavhengig av 3 eller 100 prikker. Vannkopper kommer i alle antall. Ikke rart jeg har svettet som en gris i helgen [emoji14] Mine er tomme, og fått skorpe. Lille har heldigvis bare 3. Og jeg håper det ikke kommer fler. At hun er den heldige typen :D
Syntes det var veldig mange quotes * ler* men best å holde seg hjemme

God morgen jenter. Herlig morgen. Våte dråper henger i luften. Mens solen stiger sakte opp. Guttungen ser på barne-tv i sin ny malte tripp-trapp stolen sin ( helt stille faktisk) mye bedre humør enn å går det skal nevnes:p hva er dagens planer?

Så godt at dagen startet litt bedre idag.

Idag SKAL jeg komme meg på loftet for å se hva jeg har igjen av baby klær. Jeg bare MÅ.

Men jeg er jammen usikker også. Kan legen avkrefte/bekrefte tror du? Vet endel kan ha veldig få prikker. Hun har bare 3. Er veldig pigg. Ingen nye. Så usikker. Men de ser ut som vannkopper synes jeg. Jeg har hatt 10-15 av de jeg og. Minner om blemmer som klør. Hva tror du?
5622436f42d0048f06adbec034156210.jpg
09b15dd803e655b2cfc7dc8a0339ddf6.jpg
3f01eb62eaf02443d1c40cb6f839984d.jpg
9b651d763ea013888aaf757037211b96.jpg

Jeg tror det er vannkopper. Pleier ikke komme "pang" med en gang. Jentungen min hadde 4 stk i 2 dager. Før det brøt ut. Og da kom det nye i 3 dager etterpå.

God morgen :) Så idyllisk! Hadde han en dårlig dag i går? Dagens planer var innkjøring i barnehagen men det utgår pga vannkopper, så blir kos hjemme :) Der da?
I går var han helt på enden av den skalaen hele dag. Til å med pappa fikk smake på raseriet hans. Men i dag er han tilbake til seg selv og solstrålen min skinner:)

God morgen alle :) Lille spiser mais og blåbær foran tvn (av alle kombinasjoner) og mor lader opp for dagen. Vi har lagt dyna på gulvet, og hun har funnet frem tegneboka. Glad i å tegne i en alder av 1,5 år :)
Mais og blåbær var fin kombinasjon ( guttungen elsker det) ikke spør hvorfor

Stakkars. Det hørtes ikke bra ut. Hjelper ikke medisinen?
Ufrivillig våkennatt her også. Er så forkjølatett at jeg ikke får puste om jeg ligger. Og klarer ikke sovne når jeg sitter. Dumt jeg glemte å kjøpe nesespray før i dag
Innimellom hjelper den heldigvis. Men ikke hver gang. Men nå ble nok ikke kombinasjonen med mannen noe bedre heller. :)

Æsj god bedring. Skjønner deg. Jeg klarer ikke sove med åpen munn. Kun nesa. Så om jeg blir tett sliter jeg [emoji33] Huske neseaprayen i dag. Skriv det opp :)

Huffda [emoji17][emoji17][emoji173] Det er vondt.. Og lyd er grusomt. Især høy lyd. Er du hjemme med barna, eller er det mulighet for noe søvn og hvile i løpet av dagen? Klem til deg [emoji173]
Skulle på jobb. Men ble hjemme med barna. Men de lar meg sove litt uansett ♡ Takk ♡
Det er slitsomt. Husker anfallene godt. Håper du for søvn når mannen din har våknet
Han sto opp 0520. Så la meg da. Og etter litt sovna jeg hvertfall :)

Back
Topp