Skravletråd AUGUST!

Selve komoden blir hvit. Frontene blir i pastell grønn i to forskjellige nyanser. Puten (er en gammel telefonbenk med sitteplass og oppbevaring under) skal være gul,og knottene på skuffene skal være gule :)
Hørtes kjempetøfft ut [emoji7] Håper vi får se bilde når den er klar [emoji1][emoji1]

Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.

Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.
Jaja sånn går det når man absolutt skal ut å kjøre MC [emoji6]

Alle vennene våre/ hele snapchat er på Robbie Williams-konsert i Granåsen.
Hva bruker vi kvelden på, spør du? Skriver husholdningsbudsjett og lurer på hvor i alle dager det blir av alle pengene våre. Har iallefall råd til å bytte bil [emoji28].. og skulle vel klart å spare minst 7500 kr i måneden. [emoji28]

Neste post på programmet blir å skrive månedsbudsjett, og planlegge sunnere mat framover [emoji1362] men det blir i morgen eller en annen dag!
Viktig med budsjett da [emoji4]

I dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..
Å så typisk! Satser på at ikke altfor mange er smittet da

Ufrivillig natteravn nå.

Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg

Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner.. :(

Ufrivillig natteravn nå.

Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg

Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner.. :(
Stakkars. Det hørtes ikke bra ut. Hjelper ikke medisinen?
Ufrivillig våkennatt her også. Er så forkjølatett at jeg ikke får puste om jeg ligger. Og klarer ikke sovne når jeg sitter. Dumt jeg glemte å kjøpe nesespray før i dag

Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.

Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.

Uff da, det er uflaks[emoji13]
Regner med du varmet ham når han kom hjem[emoji12]

Back
Topp