Det er lurtJa, ikke noe man kan forutse. Ikke synsk. Men får si ifra i allefall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lurtJa, ikke noe man kan forutse. Ikke synsk. Men får si ifra i allefall![]()
Sov godtNatta jenter. Ny dag nye muligheter i morgen
Hørtes kjempetøfft ut [emoji7] Håper vi får se bilde når den er klar [emoji1][emoji1]Selve komoden blir hvit. Frontene blir i pastell grønn i to forskjellige nyanser. Puten (er en gammel telefonbenk med sitteplass og oppbevaring under) skal være gul,og knottene på skuffene skal være gule![]()
Natta [emoji173]Natta jenter. Ny dag nye muligheter i morgen
Det skal vi, rart at vi snart skal reise [emoji54]Koselig at du titter innom her[emoji7]
Kos dere masse på tur snart!
Ikke sant [emoji23] HahaDe sier vel at det er verst for voksne.
Mens ei bekjent tok sin med på smittefester og ungen ble aldri smitta. Alle er så forskjellige [emoji23]
Tenk så deilig [emoji7]Det skal vi, rart at vi snart skal reise [emoji54]
Jaja sånn går det når man absolutt skal ut å kjøre MC [emoji6]Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.
Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.
Viktig med budsjett da [emoji4]Alle vennene våre/ hele snapchat er på Robbie Williams-konsert i Granåsen.
Hva bruker vi kvelden på, spør du? Skriver husholdningsbudsjett og lurer på hvor i alle dager det blir av alle pengene våre. Har iallefall råd til å bytte bil [emoji28].. og skulle vel klart å spare minst 7500 kr i måneden. [emoji28]
Neste post på programmet blir å skrive månedsbudsjett, og planlegge sunnere mat framover [emoji1362] men det blir i morgen eller en annen dag!
Det har jeg, elsker å endelig jobbe litt mer [emoji16]Hei Shadow. Håper du har det fint og![]()
Å så typisk! Satser på at ikke altfor mange er smittet daI dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..
Ja satser på det! Gleder meg veldig til å bade i varmt vann [emoji7] ja også se venninner igjen da [emoji6]Tenk så deilig [emoji7]
Helt santJaja sånn går det når man absolutt skal ut å kjøre MC [emoji6]
Stakkars. Det hørtes ikke bra ut. Hjelper ikke medisinen?Ufrivillig natteravn nå.
Starta kvelden i går med å kjenne migreneanfall var på vei. Tok forebyggende medisin med en gang og la meg.
Har småduppa bittelitt. Ellers fryktelig dårlig med søvn og alt. Våkna av en mann som like gjerne kunne stått å brølt, så ille som han snorker nå... [emoji22] Klarte ikke være oppe da. Så nå nede. Tatt ny medisin. Slapper av på sofa. Mann står opp om 20 min ca håper jeg
Skulle gjerne hatt ekstra soverom for slike situasjoner..![]()
Hørtes herlig ut!
Det har jeg
Du da?
Ingenting som er bedre enn det![]()
God kveld. Hjemme fra en koselig ettermiddag. Ble en joha boddy, og 2 topper til meg.
Ler for meg selv. Mannen kjørte MC til byen. 1 times kjøring. Var sol og blå himmel. Nå pisseregner det såpass at man kunne tatt en dusj ute.
Tror ikke han tok regntøy med seg gitt [emoji33] regner med han tar den lange ferjeturen hjemover da. Da får han 45 min på ferje. Inne.