Skravletråd AUGUST!

Lærer han noe av det da? Annet enn at ferge er kjekt ;-)
Nja. Ta med regndress itilfelle. Er strengt talt gode tasker på den [emoji14]

I dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..
Kjedelig da :( Men godt å bli ferdig. Får håpe det er mildt :)

Ja hun virker heldigvis ikke særlig plaget :) men litt kjipt om alle som var på første dag i dag ble smittet da [emoji85]
Jojo. Men det vet man jo ikke rett og slett. Når eldste fikk vannkopper visste verken jeg eller bhg hva det var. Men var en fredag. Så henta hun og alt var bare fint da. En prikk var det. Iløpet av helga kom resten. Ikke lett å vite det. :) Her har begge vært i fin form. Så håper det for dere også. Som regel vært på dag 3 eller 4 hadde de feber. Ellers fine :)

Begynte på ny genser. I påfuglgarn. Gud for ett kjedelig garn. Mykt og deilig da! Men kjedelig å strikke med [emoji23]

Snart 10 cm overstått :)
9f371d98d1e30320ab763c99f75a3760.jpg

I dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..
Ye ye sånt skjer

Jojo. Men det vet man jo ikke rett og slett. Når eldste fikk vannkopper visste verken jeg eller bhg hva det var. Men var en fredag. Så henta hun og alt var bare fint da. En prikk var det. Iløpet av helga kom resten. Ikke lett å vite det. :) Her har begge vært i fin form. Så håper det for dere også. Som regel vært på dag 3 eller 4 hadde de feber. Ellers fine :)
Ja ikke sant. Jeg er nok litt for samvittighetsfull av meg [emoji14] Hehe. Spent på åssen hun ser ut imorgen. Jeg har en gjeng jeg og, så er veldig overrasket over at jeg ikke er slått ut. Hatt noen vanvittige hetetokter et par dager jeg antok var medisiner, men har kanskje hatt feber allikevel [emoji23] Mine er tomme og blitt krater nå..

God kveld i stugu! Mannen har pusset ned en kommode idag (etter noen dagers mas ;) ) så må blir det å male den i friske farger, og vips så har lillegull fin kommode!

Ja ikke sant. Jeg er nok litt for samvittighetsfull av meg [emoji14] Hehe. Spent på åssen hun ser ut imorgen. Jeg har en gjeng jeg og, så er veldig overrasket over at jeg ikke er slått ut. Hatt noen vanvittige hetetokter et par dager jeg antok var medisiner, men har kanskje hatt feber allikevel [emoji23] Mine er tomme og blitt krater nå..
De sier vel at det er verst for voksne.

Mens ei bekjent tok sin med på smittefester og ungen ble aldri smitta. Alle er så forskjellige [emoji23]

Så gøy. Farger da?
Selve komoden blir hvit. Frontene blir i pastell grønn i to forskjellige nyanser. Puten (er en gammel telefonbenk med sitteplass og oppbevaring under) skal være gul,og knottene på skuffene skal være gule :)

Back
Topp