Moro med shoppingGod kveld. Hjemme fra en koselig ettermiddag. Ble en joha boddy, og 2 topper til meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moro med shoppingGod kveld. Hjemme fra en koselig ettermiddag. Ble en joha boddy, og 2 topper til meg.
Nja. Ta med regndress itilfelle. Er strengt talt gode tasker på den [emoji14]Lærer han noe av det da? Annet enn at ferge er kjekt ;-)
Kjedelig daI dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..
Han får det [emoji14]Han får ta med regntøy nestegang [emoji85][emoji85]
Kan lære det ja.Nja. Ta med regndress itilfelle. Er strengt talt gode tasker på den [emoji14]
Gjenstår å se [emoji14]Kan lære det ja.
Men gjør han det? Min hadde neppe lært.
Ja hun virker heldigvis ikke særlig plagetKjedelig daMen godt å bli ferdig. Får håpe det er mildt
![]()
Jojo. Men det vet man jo ikke rett og slett. Når eldste fikk vannkopper visste verken jeg eller bhg hva det var. Men var en fredag. Så henta hun og alt var bare fint da. En prikk var det. Iløpet av helga kom resten. Ikke lett å vite det.Ja hun virker heldigvis ikke særlig plagetmen litt kjipt om alle som var på første dag i dag ble smittet da [emoji85]
Takk for det ❤Gratulerer [emoji173]
Ye ye sånt skjerI dag har vi smitta hele barnehagen med vannkopper eller noe... Kom hjem, og fant ut at O har fått vannkopper. Flott... Sikkert blitt smitta på lekeland for et par uker siden. Så utsette barnehagestart, og ringe barnehagen å si ifra imorgen. Vi var jo der i stad..
Ja ikke sant. Jeg er nok litt for samvittighetsfull av meg [emoji14] Hehe. Spent på åssen hun ser ut imorgen. Jeg har en gjeng jeg og, så er veldig overrasket over at jeg ikke er slått ut. Hatt noen vanvittige hetetokter et par dager jeg antok var medisiner, men har kanskje hatt feber allikevel [emoji23] Mine er tomme og blitt krater nå..Jojo. Men det vet man jo ikke rett og slett. Når eldste fikk vannkopper visste verken jeg eller bhg hva det var. Men var en fredag. Så henta hun og alt var bare fint da. En prikk var det. Iløpet av helga kom resten. Ikke lett å vite det.Her har begge vært i fin form. Så håper det for dere også. Som regel vært på dag 3 eller 4 hadde de feber. Ellers fine
![]()
Ja, ikke noe man kan forutse. Ikke synsk. Men får si ifra i allefallYe ye sånt skjer
Natta og sov godt!Natta jenter. Ny dag nye muligheter i morgen
De sier vel at det er verst for voksne.Ja ikke sant. Jeg er nok litt for samvittighetsfull av meg [emoji14] Hehe. Spent på åssen hun ser ut imorgen. Jeg har en gjeng jeg og, så er veldig overrasket over at jeg ikke er slått ut. Hatt noen vanvittige hetetokter et par dager jeg antok var medisiner, men har kanskje hatt feber allikevel [emoji23] Mine er tomme og blitt krater nå..
Så gøy. Farger da?God kveld i stugu! Mannen har pusset ned en kommode idag (etter noen dagers mas) så må blir det å male den i friske farger, og vips så har lillegull fin kommode!
Natta. Sove godtNatta jenter. Ny dag nye muligheter i morgen
Selve komoden blir hvit. Frontene blir i pastell grønn i to forskjellige nyanser. Puten (er en gammel telefonbenk med sitteplass og oppbevaring under) skal være gul,og knottene på skuffene skal være guleSå gøy. Farger da?