Skravletråd AUGUST!

En ferie uke igjen for meg og lillegull, pappan begynte på jobb igår, litt vanskelig å finne på ting å gjøre merker jeg.. ingen av våre venner har barn, så de er enten på jobb eller på ferie.. er opplett idag vertfall :)

Kos dere sammen denne siste ferieuka[emoji173]️

Jeg har vært hos jordmor i dag og baby trives veldig godt i magehula [emoji173] viser ingen tegn på å komme ut enda, da. Hadde vært morsomt om hun kom på torsdag - da har jeg bursdag [emoji4] og jeg ble født på bursdagen til min morfar, så 3.august hadde vært en fin dag for fødsel [emoji1360]

Jeg har vært hos jordmor i dag og baby trives veldig godt i magehula [emoji173] viser ingen tegn på å komme ut enda, da. Hadde vært morsomt om hun kom på torsdag - da har jeg bursdag [emoji4] og jeg ble født på bursdagen til min morfar, så 3.august hadde vært en fin dag for fødsel [emoji1360]
Det hadde jo vært fantastisk gøy om du fødte den dagen. Når er termin?

Spennende!

Når dere snakker om klær så må jeg finne energi til å komme meg på loftet å finne ut av hva tøy jeg har igjen etter ungene.
Misstenker at jeg har solgt det meste :P Men må ha kontroll over hva jeg må handle inn.

Greit å ha litt oversikt[emoji2]

God morgen.

To barn levert på sfo.
Deretter ble innesko levert på sfo ;-)

Så dro jeg i bhg med yngste er par timer og nå er jeg på jobb. Vært her en time, men det tekniske er ikke helt på lag så jeg restarter pc for andre gang mens jeg venter på at it skal få gitt meg lisens til Office...

Jaja
Litt oppstartsvansker er vel vanlig[emoji12]

Kanskje lurt det, kan jo nesten skje når som heldt nå snart :)
Jaaaaaaa helst nå:)) vel ok lovet gubben å prøve å vente til den 9 aug [emoji14] men for min del helst i kveld:p

Back
Topp